Jonki Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) http://www.dagbladet.no/kultur/2004/12/09/417055.html cnn.com bekrefter dette også en trist hendelse i musikkens historie RIP Han vil aldri bli glemt, musikken hans lever videre. RIP, Dimebag! Endret 9. desember 2004 av Jonki Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Skulle til å lage en tråd. Helt utrolig tragisk! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Dimebag var en stor mann, og også en meget full mann. Ganske merkelig følelse, satt akkurat og leste i forrige Metal Hammer der det er et langt intervju med Phil Anselmo hvor han prater ut om Pantera-bruddet og hvilken stor idiot Dimebag er/har vært, nesten bare drittkasting. På coveret står det noe sånt som "Phil Anselmo: Dimebag Darrell could use a good beating". Har vært drittslenging i media mellom de to i flere år... Han føler seg neppe særlig bra nå, når det siste som ble satt på trykk er at han ikke tåler trynet på dimebag. Sikkert utrolig trist for Phil også, de var jo sammen som Pantera inntil for ett par år siden. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Faen så trist! Det går masse rykter om at Vinnie Paul er død også. En eller annen syk jævel som kom inn fra siden av scenen og skøyt Dimebag to ganger i hodet før han begynte å skyte rundt seg. På Damage Plans forum er det ikke overraskende mange tråder om folk som var på konserten og greier. Sikkert noen som lyver så det renner av dem. Men dette er en trist dag i metal-verdens historie. En av de desidert beste riff-mesterne, pluss kanskje en av de bedre trommisene er drept av en eller annen idiot. Det var en fra Damage Plan-forumet som mente at motivet var at Pantera hadde blitt oppløst. Men det kan jo være så mangt. Faen ass! Var det noen jeg hadde hatt lyst til å se en reunion-konsert av, så var det Pantera!!! Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 VG bekrefter at Dimebag Darrel og Vinnie Paul er drept Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Det er ikke mange ganger jeg blir rasende, men dette er en av de gangene, bygg galehus rundt amerika, folka er jo sprø der borte.. Dette er et stort tap for musikkverdenen:( Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Men å bære våpen, ja DET er en menneskerett det! Supert! Flottflott, skyte er morsomt, jeg bare forsvarer huset mitt jeg! VG sier at Dimebag og Vinnie er drept, mens mange lokale forum i USA sier at Vinnie er i live. Ikke godt å si ennå. Lenke til kommentar
audunr Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg husker helgene vinteren 1996. Jeg gikk i niende klasse, og pleide å henge hos en kompis til langt på natt fordi mora hans alltid var borte. Vi henta fram en rørforsterker på 400W, koblet den til CD-spilleren og fyrte i gang Great Southern Trendkill. Noen ganger ringte vi opp tilfeldige folk i telefonkatalogen og la røret inntil forsterkeren. Gode minner! Dette var jævlig trist. MVH Audun Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Fy faen! Dette er en tragedie Jeg blir rasende!! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Utrolig trist ja. Dimebag og broren var virkelig noen av de få kompromissløse metal rockerne som var igjen. En trist dag for musikken. Fikk med meg en Pantera konsert i .. tja 97' og det var en opplevelse. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Ja dette var noe jævla dritt Pantera har vært en av mine favorittband siden 90 tallet... Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Mine tanker går til ofrenes familier... Ta et glass Jack Daniels i Dimebag's ære i kveld, mannen som kunne drikke Fanden sjæl under bordet. RIP *EDIT: Vinnie Paul ble ikke drept. Vitner sier morderen gikk bestemt etter Dimebag og henrettet han med ei kule i hodet...og fortsatte å skyte ham mens han falt. Morderen snudde seg så mot Bobzilla og Vinnie Paul, så mot publikum.. Endret 9. desember 2004 av Zyklon Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 *EDIT: Vinnie Paul ble ikke drept. Vitner sier morderen gikk bestemt etter Dimebag og henrettet han med ei kule i hodet...og fortsatte å skyte ham mens han falt. Morderen snudde seg så mot Bobzilla og Vinnie Paul, så mot publikum.. Jeg har hørt to kuler... Samme faen, kvalmt er det uansett. Det er ihvertfall bekreftet fra alle hold at to bandmedlemmer ble drept, i tillegg til tourmanager og noen andre. Men om Vinnie Paul har klart seg eller ikke, er ikke godt å si. Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Trist! Hørte mye på Pantera før, og spesielt albumet "Vulgar Display Of Power" (anbefales). Husker også jeg var rimelig stolt da jeg fikk takk i en "Pantera" trommestikke. Vinnie Paul kastet den ut etter å ha spilt ekstranummeret med den i Oslo i 1994. Det var stort, og jeg har den fremdeles Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Blabbermouth og andre nettsteder avkrefter at det var Vinnie Paul. To av ofrene var tourmanager og en vakt. Dette er helt ufattelig... Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 og drapsmannen ble drept. Håper han fikk noen runder med tortur før han ble drept. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Faen ass, jeg skulle ha likt å være der idét det r***hølet gikk inn på scenen, for å så pælme en flaske rett i huet på han, hoppe opp på scenen og knekke samtlige bein i armene og beina hans. Synd ingen fikk mulighet til det, og at utfallet ble så tragisk som det ble. Resten av dagen blir basert på "Pantera"-spillelista mi på iPoden. Det er helt klart. Lenke til kommentar
Norseman1968 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Cowboy in hell: Here we come reach for your gun And you better listen my friend, you see It's been slow down below, Aimed at you we're the cowboys from hell . Reverend, Reverend, Is this a conspiracy? Crucified for no sins Believe the word I will unlock my door And pass the cemetery gates. Dimebag R.I.P Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Dette var jo bare helt meningsløst og trist. NP: Pantera - Cemetary Gates. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Fra CNN: "Before he was shot, police said, the gunman grabbed a hostage and fired into the crowd as he helf on to the person. It was not clear what happened to the hostage." Ting som dette gjør meg kvalm... Håper dette morderiske rasshølet led fryktelig før han døde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå