rrmagne Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hei Skal lage en meny til en webside og tenkte at jeg skulle bruke photoshop til dette. Problemet er at jeg kan ikke veldig mye om photoshop å lurte derfor på om noen hadde noen greie tutorials som gikk på det ed og lage web buttons? Roy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) EDIT: Dette er feilpostet.. skulle vært i Visuell kreativitet delen! Rapotert Endret 9. desember 2004 av Slettet-df17e Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 EDIT: Dette er feilpostet.. skulle vært i Visuell kreativitet delen! Rapotert Da flyttes den dit Lenke til kommentar
Vims Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hei Skal lage en meny til en webside og tenkte at jeg skulle bruke photoshop til dette. Problemet er at jeg kan ikke veldig mye om photoshop å lurte derfor på om noen hadde noen greie tutorials som gikk på det ed og lage web buttons? Roy Ta en titt her du http://www.hah.net/p5/text/info/info_1.htm Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 www.good-tutorials.com <-- Teh best Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 www.good-tutorials.com <-- Teh best Nei. www.pixel2life.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå