smort Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg har en PIII 800 Mhz CPU levert av Dell i sin tid, og lurer på hvilken socket den bruker? Noen som kan anbefale en passende kjøler også kanskje? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hva står på CPUèn ? Den kan være enten Slot 1 eller Socket 370 (FC-PGA) Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Slot 1 Slot 1 med socket 370/PPGA adapter Native socket 370 hovedkort. Dette er de 3 mulighetene når det gjelder Pentium 3 Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg har en PIII 800 Mhz CPU levert av Dell i sin tid, og lurer på hvilken socket den bruker? Noen som kan anbefale en passende kjøler også kanskje? OOOh, det har jeg også, bare en Packard Bell. Jeg kjørte everest, fant ut at jeg har apollopro 133A chipset, og har dermed Socket 370. Håper dette hjalp deg. Everest: http://www.lavalys.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå