steinhun Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg skal kjøpe meg et digitalt stillbilde kamera, gjerne som kan ta filmsnutter. Det jeg tror jeg setter høyt med et kamera må bli følgende punkter. - Optisk zoom - God skjerm - Greit batteri - God blitz, eller godt i svakt lys Noen som har anbefalinger? Jeg er komplett nybegynner når det gjelder kamera, har ikke snurten av peiling.. Hadde derfor vært fint om jeg kunne få litt hjelp her så jeg ikke kjøper katta i sekken.. Lenke til kommentar
Madmax30 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Tror nesten du må ta med hvilken prisklasse du snakker om hvis vi skal komme med en anbefaling. Skriv gjerne ca. pris pluss evnt. absolutt høyeste pris inklusive oppladbare batterier + minnekort. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Velger å komme med et forslag selv om vi ikke vet noe om pris. Panasonic FZ20 er et kamera med enormt god optikk fra Leica, 12x optisk zoom og optisk billedstabilisator. Det har ifølge akam.no sin test god batterikapasitet også, samt en grei 2" skjerm. Billedkvaliteten er også bra. Lenke til kommentar
steinhun Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Det blir i 4000-6000 kr klassen. Panasonic FZ20 var fristende, men litt dyrt kanskje. Jeg søkte på prisguiden og fant normatica.com som var billigst, men prisen der er ex moms.. Endret 9. desember 2004 av Celeb0rn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå