hero_ruler Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hei, jeg ville ha linux mandrake 10.0 så jeg innstalerte det.. Men så ville jeg ikke ha linux lenger så jeg innstalerte en LOVELIG win. xp pro.. jeg slette til og med alle partisjonene... Og etter alle de stygge Xp vinduene på starten hadde mine 35Gb forsvunnet fra den ene 40 Gb min... hva skal jeg gjøre for og få tilbake mine 35Gb... Formatere?... hdd: western digital caviar HJELP!!!.. Shitvaldres Lenke til kommentar
DidzisK Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Har du sett på partisjonene i Disk Manager i XP? Muligens ligger det ubrukt partisjon (eller Unassigned) på HDDen. Hvis ikke dette hjelper - prøv en Linux oppstartsdisk som gir deg command prompt, kjør en av *fdisk programmene derfra, så får du ganske mye info om partisjonstabellene. Kan hende at du ikke får gjort noe uten å slette alle partisjonene og begynne på nytt. Partition Magic kan kan også være et alternativ - den blir kanskje mindre destruktiv. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Feilpostet, tråden stenges. Her finnes endel nyttige tips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg