Fragzor Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg hadde en CD-ROM, den fungerte helt fint. Plutselig ville den ikke vise hva som var på CDen hvis jeg ikke restarta dataen. Nå viser den ikke selv om jeg restarter. Nå får jeg bare brukt CDer med spill som er installert eller DVD-filmer som jeg får et DVD-avspillingsprogram til å åpne. Jeg kjøpte meg en DVD-ROM og byttet den ut med CD-ROMen, men dette hjalp ingenting. Plz hjelp? Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hvis softwaren (driver etc. brått) slutter å virke er det nærliggende å skylde på virus. Lenke til kommentar
Fragzor Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg har Norton Antivirus 2005 up to date. Kjørt det gjennom og bruker ad-aware. Er det noe annet jeg kan gjøre? Noe annet det kan skyldes? Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Kan jo prøve en firmware update. Lenke til kommentar
Fragzor Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Kan jo prøve en firmware update. På hva da? Jeg er litt blank Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Kan jo prøve en firmware update. På hva da? Jeg er litt blank På DVD-romen. Firmware er som drivere Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Bytt IDE kabelen.... Lenke til kommentar
Fragzor Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 Bytt IDE kabelen.... Er det den lille eller den avlange og store? Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Bytt IDE kabelen.... Er det den lille eller den avlange og store? Tynn bred og lang Støpselet i den lange enden skal i hovedkortet. I andre enden blir master, og støpsel litt inne på kabelen er slave(-uttaket). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Har samme problemet med en Plextor 712SA, irriterende. Lenke til kommentar
ves80 Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Det kan være problemer med programmet som har brent CDen. Jeg har vært borti at enkelte CDer kun kan vises i helt spesielle programmer (fungerer kun på en PC ikke de 10 andre...) Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Det kan også være dritt på laseren.... Prøv en ny... Lenke til kommentar
Fragzor Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 Jeg hadde en Plextor brenner før med samme problem så det er ikke laseren. Jeg byttet ikke kabler når jeg byttet spiller. Kanskje det er noe galt med de? Hvor mange kabler skal man ha i ROMen egentlig? Jeg har strøm, en bitteliten kabel, og en stor og lang. Lenke til kommentar
Fragzor Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 Har samme problemet med en Plextor 712SA, irriterende. Kanskje rett og slett plextor leverer sugne kabler? Er det mulig? Siden vi har samme merke, med samme problem Lenke til kommentar
Fragzor Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 Nå har jeg bytta den lille kabelen. Ingen forandring... Noen som har noen andre forslag? Lenke til kommentar
Skurk Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Ikke bytt den lille..den er bare lyd.. butt store, brede, lange kabelen.. IDE'n.. Lenke til kommentar
Fragzor Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Tar og reinstallerer windows. Fenger ikke dette får jeg kjøpe med en nye snabel Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Det er nok det enkleste.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå