Carni Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Er det noen som har noen erfarninger med ocz sin ram? Positive og negative ting eller burte jeg gå for et annet merke ram? [ Denne Melding var redigert av: Carni på 2002-06-02 19:53 ] Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Det jeg har hørt er at OCZ-ram er noe av det beste du får tak i. Neste gang jeg skal kjøpe meg ram skal jeg definitivt gå for OCZ (viss det ikke skjer noen store endringer i markedet). Lenke til kommentar
Carni Skrevet 3. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2002 Takk for svar. Er et noen som vet om noen tester av ramen til OCZ? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Quote: Carni skrev (2002-06-03 14:07):Takk for svar. Er et noen som vet om noen tester av ramen til OCZ? Søk etter PC3000 i nyheter så finner du noe. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Quote: Den 2002-06-03 14:07, Carni skrev:Takk for svar. Er et noen som vet om noen tester av ramen til OCZ? Hvis du tenker overklokking, så tror jeg ikke OCZ er de beste å satse på. Altså, hvis du forventer å få mye mer enn du betalte for, bør du kjøpe andre merker. OCZ tester sine brikker og som regel er de nokså tynt fra før av. Men for all del! Brikkene er kjempebra. Jeg har hatt OCZ brikker selv (sdram) og de yter det de lover (og noen *få* mhz til) Samsung derimot yter ganske så vanvittig mange flere mhz enn de lover... http://www.tjcomputer.com er en av de nermeste som jeg vet om selger ocz. Lenke til kommentar
Carni Skrevet 3. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2002 Hvilken ddr ram er det som er mest overklokknings villig da? Lenke til kommentar
Avatar- Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Den mest overklokkings-villige RAM'en er Corsair XMS3200 eller/og Samsung DDR Minne ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå