SkorpuZ Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 jeg så igår at plutselig så hadde 3g merket gått vekk under der hvor dekningen står på min 6630 så prøvde jeg og gå inn på internett, jeg hadde full dekningen men jeg fikk ikke sett på tv på internett i umts hastighet, det virker som om 3g har skrudd seg av eller noe, jeg prøvde akkurat dette med en gang jeg fikk telefonen og da funket det helt fint... noen som vet hva jeg må gjøre??? Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg lurer på det stikk motsatte. Hvordan å skru det av. Kanskje vi skal bytte mobil Lenke til kommentar
SkorpuZ Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 jeg tror jeg vet hvordan du kan få skrudd det av... du går inn på internett også på innstillinger, std. tilgangspunkt, også velger du ett annet en det som står der eller noe sånt... men jeg har testa alle mine og ingen av dem funker på umts hastighet... Lenke til kommentar
tbone Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Dette er IKKE noe du kan skru av eller på. Så lenge du har UMTS dekning så vil telefonen automatisk velge dette nettet først. Det spørs om det er en nettfeil der du bor SkorpuZ, siden den har hoppet tilbake til GSM. EDIT: Hvis UMTS dekning skal symbolet for UMTS være tilgjenglig i displayet. For Nokia er dette symbolet 3G. Endret 9. desember 2004 av tbone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå