fiskfisk Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Dere skal være glad jeg ikke setter alle mine sære, rare tanker i aksjon. Det er imidlertid ikke alle som klarer å la det bli med fristelsen. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Kenneth_S Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Og plutselig så forsto jeg denne stripa. http://www.vgcats.com/comics/?strip_id=117 Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 En bekjent kontaktet Namco i Europa for å høre om spillet skulle slippes her, og fikk mail tilbake om at det ikke ville komme i Europa. Men noen dager senere fikk han en mail fra samme personen i Namco som fortalte ham at oppfølgeren har blitt annonsert, og at den skal komme i Europa. Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Takk for informasjonen, synd at ikke alle får oppleve dette spillet allerede nå Lenke til kommentar
McKack Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Er dette eksklusivt til PS2??? Så da veldig ut som et GC type spill og hadde ikke hatt noe imot om det kom på XBOX eller PC heller... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg