Elwiz Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hei! Ønsker fortelle litt om min erfaring med Telio. bestillte av dem via nett ett abonnement på bredbåndstelefoni i begynnelsen november. fikk etter kort tid ordrebekreftelse og faktura via email. ca 3 dager etter bestillingen, fant jeg ut at jeg av ulike grunner ikke ville ha deres tjenester og sendte mail der jeg ba dem kanselere bestillingen. fikk aldri noe svar fra dem, og har sendt flere mailer i ettertid. Siden de opererer med "ingen bindingstid" regnet jeg med at å avbestille ikke skullle være noe problem, men dengang ei. nå nesten 1 1/2 mnd etter jeg avbestillte, mottar jeg inkassovarsel på bestillingen min. har prøvd ringe dem, sendt mail, men det eneste jeg får er en automatisk bekreftelse på at de har mottat min henvendelse. så om du velger telio pga at de ikke har bindingstid, så styr unna Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hmm ,pussig . Jeg bestilte til meg og til min søster ,hun ombestemte seg imidlertid. Dette ga jeg beskjed om og det var ingen problem ,jeg fikk mitt og er svært fornøyd med det ,sparer nærmere 7-800 kr pr mnd . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå