edahl Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Min første modell! *stolt* WIP Lenke til kommentar
edahl Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) åsså sia (den ser litt forsøvi ut, men når den er rendra passer den som en gløvv! jeg har flytta vertex, rendra flytta vertex, rendra... hehehe... (tolmodighet på linje med WÆÆÆ) Endret 9. desember 2004 av norman Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Ajaj! Dette er utrolig bra for første modell? Hvilket program bruker du? Gjør den litt tykkere.. EDIT: Beklager, så ikke at du bruker plane, så den blir litt tykkere når du er ferdig, ja.. Endret 9. desember 2004 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
edahl Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg bruker 3Ds max 7 *Improved* *ware*host*ware*. tok tutorialen i gmax først (så lang jeg gadd) også tok jeg beretta 9000 tutorialen. begynte forrige lørdag (ikke den forrige, men forrige forrige, to uker siden snart ) Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 har 3dsmax liggende på disken.. Lærer aldri noe mer når det gjelder det.. Har vært på "newbie" stadiet i sikkert 6 måneder nå.. Har gitt opp 3dsmax.. Eneste "gode" jeg ifkk til var en sniper: http://www.home.no/kma0592/Models/Steyr_scout_wip3.jpg og en pistol: http://www.home.no/kma0592/Models/Glock-17WIP6.jpg Begge to er wip, og det vil de nok altid være.. On topic: Dette er jo ganske imponerende etter bare to uker med 3dsmax! Gleder meg til å se den ferdig! Lenke til kommentar
marfry Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 vil du ha noe hjelp til 3dstudio max kan du vell lese på disse linkene for og spørre om moddelering generelt se her og for tutorials om 3d studio max se her alt er på norsk Lenke til kommentar
edahl Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 vil du ha noe hjelp til 3dstudio max kan du vell lese på disse linkene for og spørre om moddelering generelt se her og for tutorials om 3d studio max se her alt er på norsk takker, takker! det hadde hvert fett bli så rå at jeg kan få jobb med det.. har enda noen år å lære på! er bare 16 Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg har mange år å lære på Er bare 12 Lenke til kommentar
edahl Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 du _MÅ_ ta beretta 9000 tutorialen... da modellerer du hva somhelst innen du er 13, og fy faen... du blir garantert jobb! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Virkelig pen, den glocken Bare 2 uker? pent! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 du _MÅ_ ta beretta 9000 tutorialen... da modellerer du hva somhelst innen du er 13, og fy faen... du blir garantert jobb! jeg liker ikke video tutorials.. vanskeligt å følge Lenke til kommentar
edahl Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) spill litt av filmen*, pause, gjør, spill litt av filmen, pause, gjør. det finnes ikke lettere Endret 9. desember 2004 av norman Lenke til kommentar
ponke Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Neste gang du finner ut at du har en feilpost, og diskusjonen har kommet litt i gang, IKKE LAG EN NY TRÅD! Men rapporter din egen tråd med forespørsel om flytting til den passende kategorien, eventuelt si hvilken det er, så blir alt så MYE bedre. Nå flyttet jeg egentlig originaltråden, men så fant jeg ut at du hadde laget en ny, så da måtte jeg flytte den første IGJEN, men denne gangen til feilposter. Sløseri med databaseplass, og tid. Husk dette til neste gang. Mvh ponke - moderator Lenke til kommentar
edahl Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Åjasann..! beklager dette :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå