Fr3drik Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Heh, naa begynner HD'n å ule og den høres ut som den sliter no kraftig. som om den klager på et "datask" vis eller no. lyden av en døende HD ? Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Ja.... du må straks flytte over det er er glad i til andre media... Lenke til kommentar
Yoshy Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Heh, naa begynner HD'n å ule og den høres ut som den sliter no kraftig.som om den klager på et "datask" vis eller no. lyden av en døende HD ? Lager disken din unormale lyder hadde jeg gjort ting i følgende rekkefølge: 1. Kopiere alt du er glad i over på andre media (som sagt ovenfor) 2. Spørre på hw.no forum om disken er døende IKKE omvendt Lenke til kommentar
Itchy Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Heh, naa begynner HD'n å ule og den høres ut som den sliter no kraftig.som om den klager på et "datask" vis eller no. lyden av en døende HD ? Lager disken din unormale lyder hadde jeg gjort ting i følgende rekkefølge: 1. Kopiere alt du er glad i over på andre media (som sagt ovenfor) 2. Spørre på hw.no forum om disken er døende IKKE omvendt hehehe, du fikk sagt det Lenke til kommentar
espenfjo Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Disken min har laget snåle mekaniske lyder i et par år nå, funker fint enda Lenke til kommentar
enl Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hva slags disk har du da? Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Her lager også HD'en på IBM'en en fantastisk snedig lyd (begynt med det i det siste). Den er som følgende: *vanligharddiskmurringMRRRRvanligharddiskmurringMRRR* osv med intervaller på 2-3 sek. Er det sånn det er til deg og? Har stått på sammenhengende en måned etter at det begynte, men begynner å lure på om jeg må skifte den snart. Ikke fordi jeg er så redd for at den skal gå dukken egentlig, men fordi det er sykt irriterende. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Den er som følgende: *vanligharddiskmurringMRRRRvanligharddiskmurringMRRR* Høres ut som det store hardiskviruset.... Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Den er som følgende: *vanligharddiskmurringMRRRRvanligharddiskmurringMRRR* Høres ut som det store hardiskviruset.... Ja, lurer enkelte ganger på om det er noe levende inni der som sitter og er sint... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå