mirene Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Jeg har tengt å bygge meg en ny PC innen TG neste år (Mars). å bruke max 10000Kr på nye deler. Jeg lurte på hva/hvilket oppsett som ville være mest prisgunstig...kontra ytelse. Jeg tenker mest på nytt hovedkort...RAM og CPU +eventuelt kjøling/vifter. Dette MÅ ikke koste 10000Kr. Og jeg MÅ ikke ha det feteste som finnes. Det vigtigste er at det er fremtidsrettet hovedkort med gjerne mange SATA kontakter. Eventuelt støtte for SLI for skjermkort. At RAM'en er overklokkingsvennlig,uten nødvendigvis å være svindyr. CPU børr gi mye for pengene + eventuelt forslag til en bra CPU vifte. Og forslag til kabler/kabinettvifter som kan livne opp med lys i kabinettet. Har Chieftec Big Tower http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=5196 Skal altså bestille disse delene i slutten av Februar. Tar imot forslag med takk Endret 9. desember 2004 av mirene Lenke til kommentar
Pirka Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Vent til mars 2005 og se da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå