Caliber Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Hvis du vil ha lcd display uten å lodde kan du jo ta en titt på dette Da går jeg for "pakken" du sier til her, samt et parallellkort får å faktisk få det til å fungere. Er jeg ikke i boks da? Endret 15. desember 2004 av Caliber Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hvis du ikke har en slik port på hovedkortet ditt eller bruker den til printerendin så må du nok ha det parallellkortetja. Da skal du være i boks Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 Hvis du ikke har en slik port på hovedkortet ditt eller bruker den til printerendin så må du nok ha det parallellkortetja. Da skal du være i boks Ds bestiller jeg, så kommer det nok en tilbakemelding her når displayet er montert og "at work" Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Hvilket program har du tenkt å bruke til å bruke sammen med displayet? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 Godt spørsmål. Hvilket er annbefalt? Lenke til kommentar
kazaa Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Godt spørsmål. Hvilket er annbefalt? Anbefalt programvare:http://backupteam.gamepoint.net/smartie/ Stod på den siden du bestilte ifra Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 Godt spørsmål. Hvilket er annbefalt? Anbefalt programvare:http://backupteam.gamepoint.net/smartie/ Stod på den siden du bestilte ifra Ikke nødvendigvis det de annbefaler som er "det beste" i følge folk meninger på forumet her da.. Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 (endret) Jeg liker veldig godt Crystal Control, men andre anbefaler jo jaLCD og LCD Smartie. Jeg har prøvd begge og fant ut at Crystal Control var det jeg fant lettest å bruke i tillegg til at det har stort sett like funksjoner som de andre. Du må nok bare prøve deg fram og se hvilket du liker best Endret 16. desember 2004 av Skjalg85 Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 Men trenger jeg noe annet et et av disse programmene, drivere eller lignende? Nå er forresten både lcd-pakke og parallellkort bestilt! Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Hei. Har nå fått både parallell-kort og lcd-skjerm, men skjønner ikke hvordan jeg får det til å fungere. Får bare opp en rekke firkanter på skjermen. Ikke fått til å installere driver, syns også softwaren var vanskelig... Setter virkelig pris på hjelp! Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Hmm... Har du installert Port95? Hvis ikke må du gjøre det. Hvilket program bruker du? Hvis du bruker CrystalControl skal oppsettet se ut som dette: Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Takker Skjalg85, da prøver jeg det når jeg kommer meg hjem fra jobb, dvs. i de sene nattetimer. Får ikke moddet lcd'en inn i kabinettet enda, det krever jo litt kutting, og dremelen ligger innpakket som julegave til far.. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg får tydeligvis ikke til å installere driverne, noen som kan guide meg gjennom dette? Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Er det driverene til parallellkortet som ikke vil installeres eller er det Port95? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Er det driverene til parallellkortet som ikke vil installeres eller er det Port95? Paralellkortet ser ut til å fungere, men loker litt med port95 og fremgangsmåten generellt. Får uansett bare firkanter på displayet, så noe gjør jeg galt... Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Jeg hadde samme problemet, jeg trang bare å innstallere port95. Så satt instillingene på Crystal Control til parralell. Så fungerte det. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 Jeg hadde samme problemet, jeg trang bare å innstallere port95. Så satt instillingene på Crystal Control til parralell. Så fungerte det. Brukte du et parallell-kort? Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Hvordan går det med displayet? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 Hvordan går det med displayet? Ikke så bra, har enda ikke kommet noe lengre. Det bare ligger her og støver ned Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Bytt pc med den som virket da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå