Caliber Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hei. Har lenge vurdert et lcd-display til pc'en. kom over dette, og lurte på om noen hadde noen formeninger om selve produktet og hvordan installasjonen foregår? Lenke til kommentar
Venn0x Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 foreslår at du heller velger et fra hammar.no .. Større display der. Innstallasjon osv er vel det samme som på de fra hammar.no Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 foreslår at du heller velger et fra hammar.no De har ikke VFD der, hvis det var det trådstarter var ute etter. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Tror dette er like stort 35x85 mm skjerm , det er vel det på mitt også kjøpt hos hammar , 4x20 linjer/bokstaver Lenke til kommentar
crusade Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Om du skal bruke displayet i mørke, eller fra litt avstand så duger ikkje LCD dessverre.. vil anbefale VFD til den bruken. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 men de på hammar er større... uanset så er jaLCD et bedre program enn lcd spartie... litt vanskeligere å bruke, men kræsjer mye mindre og treker mindre system resurser.. Lenke til kommentar
crusade Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Ja, er sant at de er større, men teksten blir vel bare på fleire linjer da, men like små symboler? Crystal Control er og et veldig bra program.. Anbefaler at ein kikker på det ihvertfall. Endret 9. desember 2004 av crusade Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg er enig med Crusader. Crystal Control er lett å bruke og funker bra. Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 VDF er nok kanskje bedre hvis man skal se fra avstand, men lcd skjærmen fra hammar.no er da 4x20. Bilde på den andre siden viser 2x20. Jeg ville hatt 4x20 uansett om den ikke er like bra på avstand! Men angående program så vil jeg si en ting, man finner selv et program man trives med etter hvert. Jeg likte Crystal Control etter en del testing. Og byggesettet er enkelt å sette sammen, så lenge du lodder ledningene rette plasser. Lykke til! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) Jeg prøvde mitt 2*16 VFD-display nå, og det var veldig liten skrift på det. Ikke noe særlig på lang avstand med andre ord. Men skriften var veldig klar. Jeg har plass til litt større display, får se om jeg kanskje bytter til et større en dag. Da blir det definitivt VFD, selv om det er dyrt. Endret 10. desember 2004 av Rikky Lenke til kommentar
Venn0x Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 så VFD er og anbefale i stedet for LCD? Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Kan anbefale vfd fra matrix orbital om du er villig til å gi litt ekstra for kvalitet. der får du vfd ferdig innsatt i 5.25 bay for ca 1200 kroner med usb tilkobling. desverre solgte jeg mitt i sommer i pengenød:\ buhu Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 så VFD er og anbefale i stedet for LCD? Helt klart, men det koster som sagt. Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 noen som har link til et slik display? (VFD)... det billigste stedet dere vet om Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) http://www.elfa.se/elfa-bin/setpage.pl?htt.../no/2016449.htm http://www.vendur.no/catalog/index.php?cPath=21 Endret 11. desember 2004 av Rikky Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Kan anbefale vfd fra matrix orbital om du er villig til å gi litt ekstra for kvalitet. der får du vfd ferdig innsatt i 5.25 bay for ca 1200 kroner med usb tilkobling. desverre solgte jeg mitt i sommer i pengenød:\ buhu Hmm, 1200 er litt for dyrt for meg, desverre. Lodding er jeg helt grønn på, noe "kits" hvor dette ikke er nødvendig? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Gjentar; noen kits hvor lodding ikke er nødvendig? Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Du har jo disse kitsene på Matrix Orbital da. sjekk på bit-tech også. en del reviews av litt rimeligere kits der Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Displayet fra Vendur må ikke loddes. Vet ikke hvordan det er med de fra Elfa. Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Hvis du vil ha lcd display uten å lodde kan du jo ta en titt på dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå