Gå til innhold

LCD-display og installasjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

VDF er nok kanskje bedre hvis man skal se fra avstand, men lcd skjærmen fra hammar.no er da 4x20. Bilde på den andre siden viser 2x20. Jeg ville hatt 4x20 uansett om den ikke er like bra på avstand! Men angående program så vil jeg si en ting, man finner selv et program man trives med etter hvert. Jeg likte Crystal Control etter en del testing. Og byggesettet er enkelt å sette sammen, så lenge du lodder ledningene rette plasser. Lykke til!

Lenke til kommentar

Jeg prøvde mitt 2*16 VFD-display nå, og det var veldig liten skrift på det. Ikke noe særlig på lang avstand med andre ord. Men skriften var veldig klar. Jeg har plass til litt større display, får se om jeg kanskje bytter til et større en dag. Da blir det definitivt VFD, selv om det er dyrt.

Endret av Rikky
Lenke til kommentar
Kan anbefale vfd fra matrix orbital om du er villig til å gi litt ekstra for kvalitet. der får du vfd ferdig innsatt i 5.25 bay for ca 1200 kroner med usb tilkobling. desverre solgte jeg mitt i sommer i pengenød:\ buhu

Hmm, 1200 er litt for dyrt for meg, desverre. Lodding er jeg helt grønn på, noe "kits" hvor dette ikke er nødvendig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...