Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

ADSL2+ Priser lagt ut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dataguard er relativt dyre, da. Med et Ownersbuy-medlemsskap får du 3Mbit fra NGT for rundt 500kr.

www.telepriser.no for mer info.

ownersbuy?? hva er det for noe rart?? :p

Ownersbuy.no .. du betaler 150kr for å bli medlem i et år, og får assorterte tilbud som egentlig er beregnet for bedrifter. Blandt annet mobiltelefon-abonnement og bredbånd via NGT.

Det er ikke enorme rabatter på dette, men nok til at du tjener inn medlemsgebyret på en måned eller tre.

Lenke til kommentar

Ownersbuy er litt t5pc light.

Blir skeptisk når du må registrere deg (150,-) for se de faktiske prisene.

Og det tullet med x-antall kvasi-aksjer.

Er selv på utkikk etter et ok bredbåndstilbud, men det er ganske irriterende når enkelte bruker ip-telefoni som salgsargument, men forutsetter fasttelefon når de oppgir priser(tildels veldig store prisforskjeller). Er vel Telenor som skal ha penger, uten at jeg skjønner logikken i det? Synes forøvrig prisene ikke har sunket på veldig lenge, så det er ikke rart bredbåndsaksjene stiger.

Håper adsl2+ igjen kan skape konkuranse.

Endret av M_Mickey
Lenke til kommentar

Hei..

leste over alle postene i denne posten din.....

25 mbit er jo noe ekstremt sykt...

Trukke det holder emd mine ynkelige 320 gb lenger da! heh.... trenger noen tb for og utnytte det der.....

Jeg driver og venter på at det i det heletat skal bli dekning for adsl oppi dalen.. (hallingdal, nesbyen,brunsvoll) her det kun Isdn:(

500 kr i mnd for og ha den... dat guard tibyr noe tror jeg!

Kan dele min erfaring med dere om hallingdal-data.....

jeg bestilte Shdsl fra de.. fikk mail fra dataguard at jeg skulle ha en linje i orden i novmber.. og en montør til og sette opp en kontakt på veggen her hjemme! Skulle ha en 512/512... men nå skal jeg bestille 1024/1024 for 600 kr mnd.. mn jeg og fatter ska spleise..... ;) 300 kr mnd på meg da:P, men NÅ har jeg sendt mail til dem og da ba de om hus nummeret mitt for og ta en skjekk.. og nå sier de at de ikke kan levere! :S

noen som kan forkjlare meg dette? dette er jo det mest gå mot seg selv argumentet jeg har dett før, men men! IDIOTISK spør du meg.....

Lenke til kommentar
Hei..

Trukke det holder emd mine ynkelige 320 gb lenger da! heh.... trenger noen tb for og utnytte det der.....

Jeg driver og venter på at det i det heletat skal bli dekning for adsl oppi dalen.. (hallingdal, nesbyen,brunsvoll) her det kun Isdn:(

jeg bestilte Shdsl fra de.. fikk mail fra dataguard at jeg skulle ha en linje i orden i novmber.. og en montør til og sette opp en kontakt på veggen her hjemme! Skulle ha en 512/512... men nå skal jeg bestille 1024/1024 for 600 kr mnd.. mn jeg og fatter ska spleise..... ;) 300 kr mnd på meg da:P, men NÅ har jeg sendt mail til dem og da ba de om hus nummeret mitt for og ta en skjekk.. og nå sier de at de ikke kan levere! :S

noen som kan forkjlare meg dette? dette er jo det mest gå mot seg selv argumentet jeg har dett før, men men! IDIOTISK spør du meg.....

25 MB skal vi da fort klare å bruke fullt ut.

Med sameie med 35 leiligheter hvorav 22 er tilkoblet et ADSL abonament (ca 6Mbit) merkes trafikken. 25 ville nok også fort fylles opp. Et par hundre Mbit ville være perfekt. Da kan alle ringe, spille av filmer så mye de orker i overskuelig fremtid.

Nå skal jeg bare finne en leverandør som kan tilby billigere firmaabonement eller tillater nevnte konfigurasjon i privat abonement.

ADSL2+ vil uansett være et langt skritt fremover.

Lenke til kommentar
Hei..

Det er ikke idiotisk. Selvom jeg fikk beskjed på Catch.no sine hjemmesider at det var dekning for sdsl her, så måtte catch allikevel sjekke om jeg kunne få det fra (husker ikke navn på firma), de måtte sjekke om det var kapasitet nok på linjenettet (eller hva søren det var). Jeg var ganske sikker på at jeg kunne få den linjen, så jeg var ikke bekymret, hadde telenor 2048/256 før, og jammen fikk jeg ikke mail fra catch om at linjen kunne leveres. Så, det er ikke noe å gjøre med, sånn er livet. :(

Lenke til kommentar
Hmm, lurer paa hvilken levrandor jeg skal velge, NGT, BC, Catch.

Er det noen her som har erfaring naar det gjelder disse, men paa bedrift-sektoren?

Frankie

Singapore

Jeg ville ha valgt NGT de har jo gratis etabelering og spnt nå. og det er bra!

etter det jeg hr hørt :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...