Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

ADSL2+ Priser lagt ut


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hm. Hvis Dataguard tar 849kr for 3Mbit ADSL nå, og 849kr for 25Mbit ADSL2 når det kommer, så kan man jo regne med at de andre aktørene vil holde seg på samme nivå.

Er det virkelig så dyrt for 3Mbit i Norge fortsatt? Jeg betaler 395 for 3Mbit ned og 800Kbit opp her i Sverige. De som er så heldige at Bredbandsbolaget har dekning der de bor, kan få 24Mbit ned for 399,-

 

Trodde NextGenTel og de andre xDSL tilbyderne hadde presset prisene lenger ned enn dette.

Lenke til kommentar
Er det virkelig så dyrt for 3Mbit i Norge fortsatt? Jeg betaler 395 for 3Mbit ned og 800Kbit opp her i Sverige. De som er så heldige at Bredbandsbolaget har dekning der de bor, kan få 24Mbit ned for 399,-

 

Trodde NextGenTel og de andre xDSL tilbyderne hadde presset prisene lenger ned enn dette.

Betaler 443 for 2mbit/2mbit, så synes ikke prisene er så gale.

 

Er via CD, så er i grunn litt spent på hva de vil tilby oss brukere når adsl+ kommer.

Lenke til kommentar
Hm. Hvis Dataguard tar 849kr for 3Mbit ADSL nå, og 849kr for 25Mbit ADSL2 når det kommer, så kan man jo regne med at de andre aktørene vil holde seg på samme nivå.

Er det virkelig så dyrt for 3Mbit i Norge fortsatt? Jeg betaler 395 for 3Mbit ned og 800Kbit opp her i Sverige. De som er så heldige at Bredbandsbolaget har dekning der de bor, kan få 24Mbit ned for 399,-

 

Trodde NextGenTel og de andre xDSL tilbyderne hadde presset prisene lenger ned enn dette.

det har så lite å si her. alle er klar over at det finnes tilbud for 1Gbit for 800kr mnd i Sverige. _litt_ forskjell vøttu

Lenke til kommentar
det har så lite å si her. alle er klar over at det finnes tilbud for 1Gbit for 800kr mnd i Sverige. _litt_ forskjell vøttu

Neida, 1Gbit i båndbredde finnes ikke for privatbrukere her i Sverige heller. Som jeg har gjentatt ganske mange ganger, Labs2 har ikke mulighet til å levere den hastigheten til brukerne av den enkle grunn at de ikke har mer enn 1Gbit totalt i båndbredde selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...