Gå til innhold

for dere som har MSI 875P NEO-FISR

cyrilf

Anbefalte innlegg

Kan dere verifisere at NEO-FISR PCB2.0 Socket 478 støtter

P4 Prescott cpu'ene uten noen bios oppdatering?

Jeg vet at det nesten aldri skader å oppdatere biosen, men asus hovedkortene jeg har sett, har kortsluttet seg selv helt når en Prescott CPU blir plassert inn i det uten at man oppgraderer BIOS først.. vil bare unngå dette... Anyone?

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Videoannonse
Annonse
Kan dere verifisere at NEO-FISR PCB2.0 Socket 478 støtter

P4 Prescott cpu'ene uten noen bios oppdatering?

Jeg vet at det nesten aldri skader å oppdatere biosen, men asus hovedkortene jeg har sett, har kortsluttet seg selv helt når en Prescott CPU blir plassert inn i det uten at man oppgraderer BIOS først.. vil bare unngå dette... Anyone?

3266394[/snapback]

Joda, det gjør det! :) Jeg har ikke oppdatert BIOS selv og det funker som bare juling det! (Har en Prescott på 3.0ghz.) Men jeg lurer veldig på hvilken RAM som funker bra med dette hovedkortet. Akkruat nå kjører jeg en TwinMOS DDR400 og en gammel Crucial DDR333 brikke, og det hele overklokker overraskende bra! De brikkenen kjører egentlig bare 2.5 CAS men jeg greier å overklokke det fra 166 til 192 mhz med CAS2-3-3-5 så jeg er kjempefornøyd!

Men er det noen som har testet dette hovedkortet noenlunde gode minnebrikker så er jeg VELDIG interessert i resultater og hvilken type som er brukt.

Mvh

Stian

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...