Lordice Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Jeg tenkte det var tid for å oppdatere chipsettet på mitt kjære Abit KG7-raid, men da jeg fant ut at det var 2 forskjellige chipset på hk... AMD761 og VIA 686B. hvilke chipset skal jeg oppdatere, og hvor- dan???? Lenke til kommentar
betus Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Hvis det finnes oppdaterte drivere til Hovedkortet ditt, så finner du det under downloads på hjemmesiden til Abit. http://www.abit.com.tw Når det gjelder nedlasting av drivere for hovedkort med forskjellige chipsett på samme kort, må du kun gå på hjemmesiden til kortprodusenten og se om du finner oppdateringer, ikke til de forskjellige chipsett produsentene, da installasjon av disse driverne nesten helt sikkert medfører kræsj. Lenke til kommentar
TRAM Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Har ikke den ringeste peiling, men en snartur med Google viser bl.a. : > ... that the driver pack should automatically detect that you have an AMD761 Nortbridge but not an AMD Southbridge < Lenke til kommentar
jevel Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Last ned AMD driver pack fra AMD, evt. bare AGP GART. Installer denne. Last så ned ViA 4in1s, installer denne, men fjern haken for AGP driver. Da skulle alt være OK. -KJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå