Venerable Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Det kan ikke jeg huske... Men stoler på deg Da var det slik det begynte Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg leste om litt forskjellige "må-besøke" nettsider i pc-pro for snart 1 1/2 år siden blir det vel. Så da vervet jeg meg selv. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Google.com --> overklokking --> den skumle nerden som ikke sier så mye men lurer i skyggene i Søppel Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 telenor var min "verver" Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Hmm, regga meg med en konto i 2002, den kontoen finner jeg ikke igjen.. Så regga jeg meg på nytt for nesten 2 år siden.. med et mobilproblem Endret 9. desember 2004 av haddis Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Googlet etter overklokking, så fant jeg overklokking.no. Glemte siden etter en stund, men så søkte jeg etter linux-forumer, fant alinux.no sitt, og siden det har jeg vært medlem her. Lenke til kommentar
simeik Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 En kamerat... Kaller seg for hevley Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Er vel Earth567 sin skyld at jeg har endt opp her... Lenke til kommentar
Dr. Panda Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Ble tipset av PSION... Lenke til kommentar
-Nexus- Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Onkelen min... Husker ikke hva nicket hans er. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hehe det var en gang når jeg tenkte at jeg ville finne et netsted om spill, så jeg skrev tilfeldigvis noe så sansynlig som: www.gamer.no i URL, så på den siden en gang iblant helt til jeg plutselig fant et forum! Så levde jeg der i noen uker før jeg fant ut at gamer.no va et nettverksforum med mange andre steder som hardware.no og overklokking.no... Etter det fant jeg deler som søppel og annet Så jeg vervet egentlig meg selv! samme her Lenke til kommentar
Malux Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hehe det var en gang når jeg tenkte at jeg ville finne et netsted om spill, så jeg skrev tilfeldigvis noe så sansynlig som: www.gamer.no i URL, så på den siden en gang iblant helt til jeg plutselig fant et forum! Så levde jeg der i noen uker før jeg fant ut at gamer.no va et nettverksforum med mange andre steder som hardware.no og overklokking.no... Etter det fant jeg deler som søppel og annet Så jeg vervet egentlig meg selv! Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 fik vite om det av en kompis: Amaze Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Lette etter en løsning på ei viftestyring. Fant en guide som var på eller liniket til overklokking.no. -> Forumet! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg spurte en kompis om noe, og han sa: "Jeg vet ikke, spør folka på forum.hw.no". Og jeg spurte, og dere svarte Herr Brun Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg spurte en kompis om noe, og han sa: "Jeg vet ikke, spør folka på forum.hw.no".Og jeg spurte, og dere svarte Herr Brun Slik liker vi det Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 fikk vite om sia fra en dude som jeg ikke tror er regga her... joina forumet en vakker dag i april ellerno... fant ut hvordan jeg faktisk aktiverte kontoen i september samma året. Da jeg nettopp hadde fått internett og det gikk som sirup(var nok et blaster virus) og jeg whina Lenke til kommentar
simes Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Ble med i forumet på grunn av gamer.no i starten av grunnkurs vgs. Var aktiv leser på både hw og gamer før det, men èn dag registrerte jeg meg visst. Lenke til kommentar
nord Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 kjedet meg noe vanvittig 2dager før nyttårsaften i 02. så jeg tuslet inn på Startsiden.no og gikk inn på noe med "spill". så prøvde jeg mange sider til jeg fant Gamer.no "spillsiden av gamere for gamere", besøkte da siden, og jeg ble frelst. sluttet etter en tid å bruke forumet, lå dødt i mange måneder. men så var det plutselig flere besøk om dagen da jeg fant alle "underforumene". det ble en pause igjen, men nå er alt topp da jeg er en aktiv bruker inne på "Off topic". Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 tror det var en klassekompis... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå