Gå til innhold

Hvem "vervet" deg til hw-forummet?

vanilla ice

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe det var en gang når jeg tenkte at jeg ville finne et netsted om spill, så jeg skrev tilfeldigvis noe så sansynlig som: www.gamer.no i URL, så på den siden en gang iblant helt til jeg plutselig fant et forum! Så levde jeg der i noen uker før jeg fant ut at gamer.no va et nettverksforum med mange andre steder som hardware.no og overklokking.no... Etter det fant jeg deler som søppel og annet ;)

Så jeg vervet egentlig meg selv!

samme her

Lenke til kommentar
Hehe det var en gang når jeg tenkte at jeg ville finne et netsted om spill, så jeg skrev tilfeldigvis noe så sansynlig som: www.gamer.no i URL, så på den siden en gang iblant helt til jeg plutselig fant et forum! Så levde jeg der i noen uker før jeg fant ut at gamer.no va et nettverksforum med mange andre steder som hardware.no og overklokking.no... Etter det fant jeg deler som søppel og annet ;)

Så jeg vervet egentlig meg selv!

:yes:

Lenke til kommentar

fikk vite om sia fra en dude som jeg ikke tror er regga her... joina forumet en vakker dag i april ellerno... fant ut hvordan jeg faktisk aktiverte kontoen i september samma året. Da jeg nettopp hadde fått internett og det gikk som sirup(var nok et blaster virus) og jeg whina :p

Lenke til kommentar

kjedet meg noe vanvittig 2dager før nyttårsaften i 02.

så jeg tuslet inn på Startsiden.no og gikk inn på noe med "spill".

så prøvde jeg mange sider til jeg fant Gamer.no "spillsiden av gamere for gamere",

besøkte da siden, og jeg ble frelst.

sluttet etter en tid å bruke forumet, lå dødt i mange måneder.

men så var det plutselig flere besøk om dagen da jeg fant alle "underforumene".

det ble en pause igjen, men nå er alt topp da jeg er en aktiv bruker inne på "Off topic". :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...