ahpadt Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Det husker jeg ikke. *EDIT: Forklaring: Registrert: 28/11/2001 Endret 9. desember 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Det husker jeg ikke. *EDIT: Forklaring: Registrert: 28/11/2001 Forståelig Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 er mange år siden jeg regget meg her, var vel aktiv i 1-2 uker før jeg ga meg, startet igjen for 2 år siden, med ny konto(glemte brukernavn og passord på den gamle) Mener å huske at jeg også hadde en annen konto før denne. Aldri funnet den igjen though. :hmm Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Faktisk jeg glemte av også brukeren min i 8 måneder eller no... Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) EspenDL ble jeg vervet av. Endret 9. desember 2004 av Tready Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Brukte amobil.no veldig mye, og registrerte meg etter hvert på forumet dems. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Brukte amobil.no veldig mye, og registrerte meg etter hvert på forumet dems. Samme her.. Så etter mobil, og ble mye med på amobil-forumet.. Etter hvert ble det en egen symbian del, som jeg var masse på.. Men etterhvert forsvant den delen og jeg var uten noe spesielt intersert i.. Derfor har jeg blitt mer og mer på søppel! Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Det er en så lenge siden, husker jeg begynte og følge med på forumet før sommern 2001 tror jeg. Så gikk det vell et halvt år, så registrerte jeg meg... Forumet var veldig bra til og begyne med, men så gikk det bare nedover med kvaliteten på innleggene. Så vurderte og trekke meg tilbake... Men nå går det heldig vis riktig vei igjen... /Cyrus Endret 9. desember 2004 av Cyrus Lenke til kommentar
Falkers Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Ikke helt sikker fordi det er så lenge siden(brukte en annen nick i dei dager),men eg minnest at eg leitet etter en gratis forum løsning hvor eg da fant delphiforums. Trur det var i denne forbindelse at eg kom over hardware.no's første forumløsning. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Fant fram på egen hånd, tror det var via Google. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 vervet meg selv på en måte.. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Faren min tipsa meg om amobil.no for et år siden. Etter det har jeg vært i forumet her nesten hver dag! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hmm.. Mener det var noe sånt som at jeg så www.overklokking.no hos en kamerat, og fant ut at det måtte jeg nesten sjekke... Gikk inn der, leste en del, men satt igjen med et par spørsmål.. Dermed var ok.no forumet det naturlige valget for meg Siden har det gått over til webdesigndelen av forumet, men det er jo fortsatt del av det samme forumet Lenke til kommentar
Sink Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Ble "vervet" av per_le(elns) da vi begynnte med overklokking ;D Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg søkte på google om "hvordan bygge en datamaskin". Dermed så havnet jeg på HW.no sin side. Og så begynte jeg å lese en del der, og dermed så var det en ting jeg lurte på som jeg ikke fant ut av noe annet sted, så da endte det med at jeg registrerte meg her på forumet for å spørre Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hmm... tror det var Ar`Kritz... er ikke sikker Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Ble tipset om gamer av en kamerat, for noen år siden. Kom tilfeldig inn på forumet. Edit: Typo. Endret 9. desember 2004 av bhsand Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Skulle ha meg ny laptop så jeg var innom her og sjekket på forumet. Har ingen anelse hvordan jeg visste at det i hele tatt eksisterte hw.no, ei heller et forum. Husker i alle fall at jeg og Scarface^ trengte hjelp til noe pc-greier, så ble vi enige om å "sjekke hardware". Han stakk på IRC, jeg tok internett. Så begynte jeg å poste. Sluttet. Begynte igjen. Så nå sitter jeg her... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå