GolfBag Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Google.com --> overklokking.no. Me too googlet etter overklokking. ante ikke hva det var, bare at det skulle gi meg en bedre pc what he said Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Tror det var bruttern som drev å lette etter noen svar. enmannen kaller han seg innpå her tror jeg. Lenke til kommentar
Bach Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Google.com --> overklokking.no. Ditto. Leste en god del poster før jeg registrerte meg. Lærte veldig mye, og fant etterhvert ut at jeg muligens kunne bidra med noe selv. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Googla etter "hardware", og fant en artikkel på hw.no, fant ut at siden hadde et forumet og jeg regga meg.. Lenke til kommentar
Irons Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Satt og leste på bit-tech forumet, så begynte jeg å søke etter norske casemoddere, og fan ok.no \\SpD Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) eg skulle ha ny PC så måtte ha hjelp, eller noe sånt. Eg vil påstå at eg har vervet brukeren 'MagE', har prøvd å verve flere.... men ingen av de er aktive tror eg..(untatt MagE seff..) Endret 9. desember 2004 av TLZ Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 jeg søkte etter hardware på google, bare sånn tilfeldig Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Gründeren selv, MLWirak. Før det i det hele tatt var noe forum (det kom i ettertid). Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg bare brukte hw.no.. og så plutselig oppdaget jeg dette flotte forumet! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg bare brukte hw.no.. og så plutselig oppdaget jeg dette flotte forumet! Det er det flere som gjorde!! Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Lurer på om ikke det var wh1te som nevnte det først til meg... Det var hvertfall han som snakket mest om det Så etter å ha hørt nok om forumet så var det ikke så mye annet å gjøre enn å registrere seg. Endret 9. desember 2004 av Scarface^ Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg husker faktisk ikke , god stund siden jeg regga meg.. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 det var brukeren Mikka som fikk meg til å bli medlem Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg har ikke fjerneste anelse hvordan jeg fant fram hit. Begynner å bli noen år siden det..var bare ikke særlig aktiv på skrivefronten i begynnelsen. Det har jo blitt et par meldinger iløpet av tida ja.. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 er mange år siden jeg regget meg her, var vel aktiv i 1-2 uker før jeg ga meg, startet igjen for 2 år siden, med ny konto(glemte brukernavn og passord på den gamle) jeg regget meg vel pga noen spørsmål jeg hadde men nå har dette blitt en fæl vane, har dere gjort noen for å få brukere avhengige av forumet??? tilsatt litt nikotin i kodingen eller no? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 En god kompis av meg, satyrium. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Fant det når jeg søkte etter noe angående videokamera så vidt jeg husker. vet hvertfall at jeg fant det selv, registrerte meg, men glemte bort hele forumet en stund, kom tilbake senere...og..her er jeg. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Oppdaget hw.no mens jeg var på besøk hos naboen en gang. Men nå har han forfalt fra nerd --> råner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå