vanilla ice Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Heisann Som dere kanskje skjønner, så er poenget med denne tråden at dere skal fortelle hvordan dere klarte å havne på hw-forummet for første gang. Ble dere tipset av noen venner til å sjekke ut hw eller havnet dere bare her helt tilfeldig uten å vite helt hvor det bar? Selv har jeg noen kamerater som pleide å henge her, og det hele starta da jeg skulle bestille pc. Trengte hjelp her og etter at pc'n kom trygt i hus ble det rett og slett en (u)vane. Hva med dere? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) objorkum tror jeg faktisk (tidligere nabo, venn, nerd osv). Endret 8. desember 2004 av Marvil Lenke til kommentar
allyse Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Det var faktisk broren min, men da satte vi på delphiforumet (savne) Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hehe det var en gang når jeg tenkte at jeg ville finne et netsted om spill, så jeg skrev tilfeldigvis noe så sansynlig som: www.gamer.no i URL, så på den siden en gang iblant helt til jeg plutselig fant et forum! Så levde jeg der i noen uker før jeg fant ut at gamer.no va et nettverksforum med mange andre steder som hardware.no og overklokking.no... Etter det fant jeg deler som søppel og annet Så jeg vervet egentlig meg selv! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Fetteren min, sebdude Lenke til kommentar
MuD Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 eg fekk tips av eine broren min!!! Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Muligens Lungemannen som gjorde meg oppmerksom på overklokking.no. Så fant jeg forumet... Lenke til kommentar
robB Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Det var av broren min steffe Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 sjekket ut en del linux forum. og så ... resten e historie Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Skulle bestille et eller annet datagreier og la merke til "forum" oppe på skjermen. Lenke til kommentar
Calm Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Tror jeg fant frem selv... Lette sikkert etter noen hw tester eller noe... edit: lite visste jeg da om hva det kom til å føre til av tap av verdifull fritid (og studietid) Endret 8. desember 2004 av Calm Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 For lenge lenge siden hadde jeg et spørsmpl. Jeg søkte på google og fant svaret i en tråd på forumet. Slik kom jeg hit. Ingen vervet meg, har ingen nerdevenner. (egentlig synd) Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Slik kom jeg hit. Ingen vervet meg, har ingen nerdevenner. (egentlig synd) Forumet oser av nerder som du sikkert kan bli bedre kjent med Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 vervet meg selv da jeg kom over ett eller annet på hw.no en eller annen gang i fjor Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 ukjent, bare kom over sida en eller annen gang.. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 hadde feil på en ram-brikke Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg lurte på ting angående bærbaren min, så jeg leita på en av sidene på "runden" min. Forumet her ble jo såklart valget. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 jeg dumpet bare innom OK.no siden.. dette skjedde enda en gang eller to, og da fant jeg ut at dette var spennende, og ble medi forumet, nå er jeg inne på daglig basis. untatt iferiene da jeg bare har dialup der... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Google.com --> overklokking.no. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Google.com --> overklokking.no. Me too googlet etter overklokking. ante ikke hva det var, bare at det skulle gi meg en bedre pc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå