Holberg Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Heisann, jeg kunne tenke meg en ny telefon nå, ettersom jeg har hatt en 3650 som jeg har vært veldig fornøyd med siden den kom ut (vant den i nokiagame 2003javascript:emoticon('')) nå, men har lyst på en ny. Dere kan kanskje skjønne at jeg nå har lyst på en som er en del mindre. I utgangspunktet er det ikke nødvendig med kamera, siden jeg har funnet ut at jeg omtrent ikke bruker det i det hele tatt, men ser det ikke er så lett å få tak i gode mobiler uten det nå... Er rimelig interesert i teknologi, så kan tenke meg en som er sånn passe avansert, selv om jeg egentlig ikke har bruk for det Har tenkt litt på D500, men er ikke helt sikker, da jeg ikke er så klar for å vente såpass lenge (hvis det med januar stemmer) Razr V3 blir litt for dyr, og har en kamerat som jobber i telebutikken som ikke vil anbefale den... Hvis det kan hjelpe på, så er jeg forresten en gutt på 18 år. Funksjoner: -Kalender: Ja, men trenger ikke være så omfattende. -MMS: Ja -GPRS: Ja -EDGE: Ikke viktig -WAP: Ja -Kalkulator: Ja -JAVA: Ja -Email klient: Ikke viktig -Spill: Ja Form: -Gjerne klapp eller slide -Vekt: Helst ikke så tung -Antenne: Integrert -"Støt/sprut/støv-sikker": Ikke så viktig, alle telefonene jeg har hatt har tålt det aller meste, inkl. å bli mistet i søledammer, sparket tvers over rommet og i veggen, trikse med dem, tråkke på dem osv... har tro på at det vil fortsette sånn:p Skjerm: Farge -Over 65000 farger, gjerne 262k -Størrelse på skjerm. Digg med stor skjerm, sålenge det ikke går vesentlig utover størrelsen på telefonen. -Touchscreen: Ikke viktig Pris: Maks sånn ca. 4000, med telenor bedrift binding. Diverse: -Merke: Gjerne prøve noe annet en Nokia, og helst ikke SE. -Kamera: Ikke viktig, men gjerne uten. -Videokamera: Uvesentlig, er jo umulig å få noe ut av mobilvideoer uansett -Symbian: Symbian er digg, men ikke så viktig. -Triband: Ikke viktig. -Infrarød port: Ikke viktig. -Bluetooth: Ja. -Minne: En del. -Minnekort?: Helst, men trenger ikke hvis det er nok internminne. -Polyfoniske ringetoner: Ja. -MP3: Tja. -Radio: Gjerne det, men ikke nødvendig. -3g(UMTS): Ikke så viktig, haster ikke med å få meg telefon med det. -Wlan: Ikke viktig, men hadde vært kult. -Batterilevetid: Relativt viktig, batterilevetiden på 3650'en er elendig. -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Både ringer og skriver en del meldinger. Håper på svar. Endret 8. desember 2004 av Holberg Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 K700i kanskje hadde vært noe? Test her: http://amobil.no/art.php?artikkelid=8314 Lenke til kommentar
Holberg Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 var litt sent ute med å legge til det med at jeg helst ikke ville ha SE K700i kunne helt klart vært et alternativ, men er så mange som har den, og har generelt sett ikke så veldig sansen for SE... Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 samsung d500 ville jeg satset på.. Lenke til kommentar
Holberg Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Kan nok tyde på at det blir til det ja, hadde det enda bare ikke vært så lenge å vente Tar gjerne imot flere forslag Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 K500i eller k700i? Hvorfor leser du ikke hele tråden før du svarer? K700i kunne helt klart vært et alternativ, men er så mange som har den, og har generelt sett ikke så veldig sansen for SE... En D500 ville jeg også satset på Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Um... Nokai 7270? Den tåler veø det meste siden den er bygget i sofistikert stål. Nei, den har ikke blåtann... Hm.... Vanskelig den... Kommer ikke på noe særlig... Sjekk ut noen av billigmodellene fra samsung og LG, de tåler stoff og har det meste.. Vanskelig å få tak i mobil uten kamera med blåtann. Lurer på om det finnes... Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 SAMSUNG X460 er uten kamera og blåtann Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) SAMSUNG X460 er uten kamera og blåtann ja soo? hvis du svarte på spm. til Vegard_ så les det engang til.. Vanskelig å få tak i mobil UTEN kamera MED blåtann.. men on topic: tror d500 hadde vært et bra kjøp, men den er uaktuell i mitt tilfelle siden den ikke har minnekort Endret 9. desember 2004 av Big-Boy Lenke til kommentar
Holberg Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Jepp, har merka meg at det ikke er så mye ute som hadde passa meg perfekt Men takker for tipsene, det blir vel til D500 Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 tjohoo! kjøpe en til meg også mens du er igang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå