Gå til innhold

Julekalender 2004 - dag 9

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Audioslave

Når på dagen bestillte du?

Gratis med ny skjerm da :thumbup:

Bestilte litt over kl. 20.00 den 8. desember, visste jo ikke at tilbudet ville komme. Men fikk tilbudspris uansett.

Bharg, 1 død pixel. Pakken var transportskadet, og skjermesken virket som om den hadde vært åpnet før (merker etter avrevet tape)

Bestilte du sort/sølv? Syns å huske at Netshop hadde en stk sort/sølv inne, som hadde vært sendt tilbake pga angrefristen. Den hadde visstnok en ødelagt pixel. Mulig det har blitt sendt ut feil skjerm...

EDIT: Skriveleif...

Endret av Audioslave
Lenke til kommentar
Bharg, 1 død pixel. Pakken var transportskadet, og skjermesken virket som om den hadde vært åpnet før (merker etter avrevet tape)

Bestilte du sort/sølv? Syns å huske at Netshop hadde en stk sort/sølv inne, som hadde vært sendt tilbake pga angrefristen. Den hadde visstnok en ødelagt pixel. Mulig det har blitt sendt ut feil skjerm...

EDIT: Skriveleif...

Hm, det som var litt merkelig var at det stod antatt 14.12 da jeg bestilte, så skiftet det til 10.12, og så plutselig ned til 09.12 på lager.

Bl.a. var et klistremerke over en teip med "LOT nr:xxyyzz" revet i to, hvordan var det hos dere ? Legger ved et bilde...

Edit: Noen som kjøpte svart skjerm før meg (ordebekreftelse 00:53) ?

post-107-1102797006_thumb.jpg

Endret av Saftis
Lenke til kommentar

Merket står på min eske også. Når de fikk inn det nye partiet den 9, var det sikkert bare en som pakket feil eske i alt kaoset som er før jul. Ta kontakt med Netshop. Jeg tipper de bare har sendt ut feil eske...

EDIT: Denne gangen måtte jeg rette alvorlig mye opp i hele posten... :blush:

Endret av Audioslave
Lenke til kommentar

1: Nei, kan se ut som om noen har revet av teipen tidligere der ja. Men som sagt tidligere, ta kontakt med Netshop. Om det er en skjerm som tidligere har blitt sendt tilbake til dem, så er det jo uansett ikke noe demoprodukt du har bestilt. Du skal ha hva du har bestilt! Tipper det ordner seg når du snakker med dem...

2: Den linken du har i innlegget over er jo til 1760NX. Derfor stemmer nok ikke noen av nummerene der. Den jeg tenkte på at Netshop hadde tidligere under demovarer ligger ikke der nå. Det var kun en stk 1770NX der. Husker at jeg selv vurderte det, helt til at jeg så at det var en død pixel på skjermen. Derfor regner jeg med at det kan være den du har fått.

Endret av Audioslave
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...