KimNK Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Uff... Ubekreftet 20.12 nuh. =/ Jaja, har den vel kanskje til jul da. Lenke til kommentar
Audioslave Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) Sendt i går og hentet i dag. Nå sitter jeg bare og gliser bredt! Mye bedre en min gamle skjerm ihvertfall Endret 10. desember 2004 av Audioslave Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Sendt i går og hentet i dag. Nå sitter jeg bare og gliser bredt! Mye bedre en min gamle skjerm ihvertfall Bææh! Heldiggris! Lenke til kommentar
Audioslave Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Bææh!Heldiggris! Lenke til kommentar
ilex Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 merker stor forskjell nå som jeg har den gamle crt'en ved siden av, er som å se på med ølbriller i forhold Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Argh. Så kommer det et sånt tilbud to dager etter at jeg har svidd av 4K på skjerm og mus. Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 merker stor forskjell nå som jeg har den gamle crt'en ved siden av, er som å se på med ølbriller i forhold Godt sagt Sitter på en elendig gam,mel CRT selv nå, og gnir meg i øynene... Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Da er det bare til å be til høyere makter og ønske seg en skjerm uten noen døde pixler. Nå har jeg aldri eid en LCD, men utifra trådene her på forumet så virker det nesten som dette er et stort problem. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Da er det bare til å be til høyere makter og ønske seg en skjerm uten noen døde pixler. Nå har jeg aldri eid en LCD, men utifra trådene her på forumet så virker det nesten som dette er et stort problem. Har aldri hatt noen merkbare døde pixler jeg Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Audioslave Når på dagen bestillte du? Gratis med ny skjerm da Endret 11. desember 2004 av John Kåre Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Bharg, 1 død pixel. Pakken var transportskadet, og skjermesken virket som om den hadde vært åpnet før (merker etter avrevet tape) Lenke til kommentar
Audioslave Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) AudioslaveNår på dagen bestillte du? Gratis med ny skjerm da Bestilte litt over kl. 20.00 den 8. desember, visste jo ikke at tilbudet ville komme. Men fikk tilbudspris uansett. Bharg, 1 død pixel. Pakken var transportskadet, og skjermesken virket som om den hadde vært åpnet før (merker etter avrevet tape) Bestilte du sort/sølv? Syns å huske at Netshop hadde en stk sort/sølv inne, som hadde vært sendt tilbake pga angrefristen. Den hadde visstnok en ødelagt pixel. Mulig det har blitt sendt ut feil skjerm... EDIT: Skriveleif... Endret 11. desember 2004 av Audioslave Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Bharg, 1 død pixel. Pakken var transportskadet, og skjermesken virket som om den hadde vært åpnet før (merker etter avrevet tape) Bestilte du sort/sølv? Syns å huske at Netshop hadde en stk sort/sølv inne, som hadde vært sendt tilbake pga angrefristen. Den hadde visstnok en ødelagt pixel. Mulig det har blitt sendt ut feil skjerm... EDIT: Skriveleif... Hm, det som var litt merkelig var at det stod antatt 14.12 da jeg bestilte, så skiftet det til 10.12, og så plutselig ned til 09.12 på lager. Bl.a. var et klistremerke over en teip med "LOT nr:xxyyzz" revet i to, hvordan var det hos dere ? Legger ved et bilde... Edit: Noen som kjøpte svart skjerm før meg (ordebekreftelse 00:53) ? Endret 11. desember 2004 av Saftis Lenke til kommentar
Audioslave Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Merket står på min eske også. Når de fikk inn det nye partiet den 9, var det sikkert bare en som pakket feil eske i alt kaoset som er før jul. Ta kontakt med Netshop. Jeg tipper de bare har sendt ut feil eske... EDIT: Denne gangen måtte jeg rette alvorlig mye opp i hele posten... Endret 11. desember 2004 av Audioslave Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Ett bilde til... er dette vanlig på nye esker (skjønner ikke hvor det kommer fra, NEC taper vel ikke der som standard) ? Edit2: Tatt vekk link, 1770NX-demoskjermen er ikke på netshop sine hjemmesider lenger. Endret 11. desember 2004 av Saftis Lenke til kommentar
Audioslave Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) 1: Nei, kan se ut som om noen har revet av teipen tidligere der ja. Men som sagt tidligere, ta kontakt med Netshop. Om det er en skjerm som tidligere har blitt sendt tilbake til dem, så er det jo uansett ikke noe demoprodukt du har bestilt. Du skal ha hva du har bestilt! Tipper det ordner seg når du snakker med dem... 2: Den linken du har i innlegget over er jo til 1760NX. Derfor stemmer nok ikke noen av nummerene der. Den jeg tenkte på at Netshop hadde tidligere under demovarer ligger ikke der nå. Det var kun en stk 1770NX der. Husker at jeg selv vurderte det, helt til at jeg så at det var en død pixel på skjermen. Derfor regner jeg med at det kan være den du har fått. Endret 11. desember 2004 av Audioslave Lenke til kommentar
kazaa Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Lagerstatus: NEC 17" LCD MultiSync 1770NX Hvit/Sølv - Ubekreftet 14.12.2004 NEC 17" LCD MultiSync 1770NX Svart/Sølv - Ubekreftet 20.12.2004 Angrer ikke på at jeg bestilte Hvit/Sølv Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Fleire enn meg som har fått leveringsbekreftelse på sølv/svart i dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå