eXZire Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Tror Netshop skaffer mange kunder på denne Nec skjermen via dette julekalendertilbudet, hadde vært artig å få vite dagens salgstall You and me both! Statistikk ville vært sinnsykt interessant Personlig kjøpte jeg 1770NX'en, Razor Diamondback og en 2m DVI kabel.. lurer på hvor mange det var som kjøpte det (og/uten Diamondbacken da).. noen som har lyst til å prøve å lokke Netshop inn på denne tråden igjen? Plutselig fikk jeg øynene opp for hvor kul Netshop er Endret 9. desember 2004 av eXZire Lenke til kommentar
Myr Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Mafuck, jeg har fått bekreftet at pakken min blir sendt samlet. Hvordan NetShop gjør det med dere andre vet jeg ikke, men tror vel at de sender alt samlet hvis dere ikke ber om noe annet. Bestilte ikke før no,så får vel sjå hva mailen seier når den kommer..Btw: så fikk eg ikke valget om å velge om eg vilde ha dem levert samtidig eller barre få dem tilsendt når dei kom på lager..men går ut i fra dei kommer samlet El-Hadji : ja,var liksom der valget stod..heh,litt kjedlig å måtte betale 150kr ekstra Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg har kjøpt en i dag.... Lenke til kommentar
Myr Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Bildet er en 'link' til Netshop på Hw.no sida i dag..liten feil skal tru Men men,ikke store glippet,kommer jo til en større overaskelse når du trykker på linken og ser at den er 450kr biligere en det stod på reklama Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 hehe.. påpekte den før idag til noen folk syntes det var genialt Lenke til kommentar
Myr Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Åja,hehe..har det med å vere litt seint ute Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Meg og, meg og (kjøpt skjerm) Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Der va skjermen på vei, snart.. Lenke til kommentar
Inkognito Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Herregud, dette hadde jeg da egentlig ikke råd til Lenke til kommentar
Audioslave Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Gjett hva jeg kan hente på posten i morgen ettermiddag? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hmm, denne skjermen her trenger kanskje en egen sticky om noen dager i skjermforumet? Uansett: Grattis med godt kjøp til alle som har handlet. Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Ikke jeg heller. "Julepresang". Jeg gir min "gamle" lcd til mor og far og tar den nye selv Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Ok, gir L550 skjermen til bror min i julegave og kjøper denne selv Lenke til kommentar
cyberho Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 henter hjem 2 stk.En til meg, en til brodern flott tilbud! Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Hmmm, noen sekunder igjen. Men blir nok desverre ikke noen ny skjerm på meg, har ikke penger til det nå. Må vente noen måneder Får klarer meg med min 17" og 19" CRT noen måneder til. Men til netshop sier jeg Edit: er det bar meg eller går forumsklokken 1 time feil? Endret 9. desember 2004 av ZyberZone Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Personlig kjøpte jeg 1770NX'en, Razor Diamondback og en 2m DVI kabel.. lurer på hvor mange det var som kjøpte det Jeg kjøpte det. Sort/Sølv skjerm og "Magma" Diamondback. Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 åååå, nå er tilbudet over, og har ikke flere igjen Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 *Gnir seg i hendene, og venter i spenning* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå