KjellV Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hmm, frister dette. En 17" ved siden av min 21" hadde passt fint. Må vel dessverre ha nytt skjermkort også da, siden toskjermtingen til ATi suger. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hmm, frister dette. En 17" ved siden av min 21" hadde passt fint. Må vel dessverre ha nytt skjermkort også da, siden toskjermtingen til ATi suger. På kva kort? Lenke til kommentar
PlacidDragon Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Var veldig veldig fristende å kjøpe den der... men jeg vil ha en 19" Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hmm, frister dette. En 17" ved siden av min 21" hadde passt fint. Må vel dessverre ha nytt skjermkort også da, siden toskjermtingen til ATi suger. På kva kort? Vel, jeg var litt rask i avtrekkeren der. ATi fikset jo opp i de fleste problemer ang. span osv. i høst. De har likevel ikke kort med dual DVI Som man ser i profilen min har jeg et Radeon 8500. Er vel ikke bare ATi sin skyld at jeg må ha nytt skjermkort, er vel "min" skyld siden jeg har et så gammelt et. Får se om det blir et 6800 et eller annet på meg om ikke så alt for lenge. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Nydelig tilbud! *Bestilt* Edit: Nokon som veit om dette passar? Endret 9. desember 2004 av Satrucci_ Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Nydelig tilbud!*Bestilt* Edit: Nokon som veit om dette passar? alt går med litt modifikasjoner Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Da var den bestilt Knall tilbud Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Faen at jeg nettopp fikk min Eizo L550, som jeg betalte 2900 for på komplett. Føler at 1770NX er et mye bedre kjøp, eller hva? Er det verdt å bruke angrefristen? *fundere* Noen meninger? Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 jeg ville valgt denne.. siden dette er the best of the best når det gjelder 17" Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Sitter på Eizoen nå.. hvis jeg må sende den tilbake, mye penger må jeg regne i prisdifferanse opp til 1770NX'en? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Du må jo betale 95,- ekstra for skjermen, i tillegg til at du må betale for frakt til Komplett og fra Netshop. Jeg personlig tror det er verdt det, men er ditt valg Uansett hva du velger: Du blir helt sikkert godt fornøyd Endret 9. desember 2004 av Nostradamus Lenke til kommentar
sdn Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Da var min LCD på vei, det gikk fort... Må vel ta ut et forskudd. uff penga flyr i desember Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hvis jeg sender denne tilbake og bruker angrefristen... Så bestiller jeg den på ny? Da tjener jeg faktisk du ser ut som er seriøs fyr, er du fornøyd med skjermen? er ikke 17tommer litt lite? Jeg gikk fra 21" crt til denne her. Merker faktisk ikke store forskjellen. Kjørte på samme oppløsning. Så trodde jeg også 17" lcd var rundt 18.5" crt ... eller? Huff, den er så soet Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Vurderer sterkt å kjøpe en slik Får jo bare skryt! Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hva er d sRGB greiene de snakker om i testen av skjermen? Hva betyr det? Og hvordan bruker du eventuelt det? Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Ser den kommer inn 13. desember. Hvis jeg bestiller den nå, kan jeg da legge på et nytt julekalendertilbud (evt. annen vare) den 12. desember da? Hadde vært greit med tanke på porto. Lurer på hva netshop har på julaften dette året. Det må liksom slå denne skjermen. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Ikke frist meg tilø å sprenge budsjettet Lenke til kommentar
Zupermartin Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Lurer på en lite ting.. Er det sant av skjermoverflaten på en 17" LCD tilsvarer skjermoverflaten på en 19"CRT? :S Lenke til kommentar
kazaa Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Lurer på en lite ting.. Er det sant av skjermoverflaten på en 17" LCD tilsvarer skjermoverflaten på en 19"CRT? :S Ja, ca. En 17" flatskjerm har 17" synlig areal. En 19" CRT har ikke 19" synlig areal, men litt mindre. Må si jeg sikler litt på denne her , men det spørs om lommeboka rekker fram Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Det med at det bare en igjen er sikkert bare et selger triks ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå