Gå til innhold

Julekalender 2004 - dag 9

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm, frister dette. En 17" ved siden av min 21" hadde passt fint. Må vel dessverre ha nytt skjermkort også da, siden toskjermtingen til ATi suger.

På kva kort?

Vel, jeg var litt rask i avtrekkeren der. ATi fikset jo opp i de fleste problemer ang. span osv. i høst. De har likevel ikke kort med dual DVI :thumbdown:

Som man ser i profilen min har jeg et Radeon 8500. Er vel ikke bare ATi sin skyld at jeg må ha nytt skjermkort, er vel "min" skyld siden jeg har et så gammelt et. Får se om det blir et 6800 et eller annet på meg om ikke så alt for lenge.

Lenke til kommentar

Du må jo betale 95,- ekstra for skjermen, i tillegg til at du må betale for frakt til Komplett og fra Netshop. Jeg personlig tror det er verdt det, men er ditt valg :)

Uansett hva du velger: Du blir helt sikkert godt fornøyd :thumbup:

Endret av Nostradamus
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hvis jeg sender denne tilbake og bruker angrefristen... Så bestiller jeg den på ny? Da tjener jeg faktisk :p

du ser ut som er seriøs fyr, er du fornøyd med skjermen? er ikke 17tommer litt lite?

Jeg gikk fra 21" crt til denne her. Merker faktisk ikke store forskjellen. Kjørte på samme oppløsning. Så trodde jeg også 17" lcd var rundt 18.5" crt ... eller?

Huff, den er så soet :)

Lenke til kommentar
Lurer på en lite ting.. Er det sant av skjermoverflaten på en 17" LCD tilsvarer skjermoverflaten på en 19"CRT? :S

Ja, ca.

En 17" flatskjerm har 17" synlig areal.

En 19" CRT har ikke 19" synlig areal, men litt mindre.

Må si jeg sikler litt på denne her :yes: , men det spørs om lommeboka rekker fram :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...