Kaptein_S Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Når det gjelder oppdateringsfrekvens, vil du ikke merke denne på samme måte som på CRT, da LCD er flimmerfritt. Ikke helt. Hvis jeg bevegelser meg sidelengs sånn halvfort i spill, får jeg flimmer. Jeg kjører 1280x1024@DVI med min 1760nx.. Med vsync på?? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Siden alle skryter denne opp i skyene, må den vel også være god til spill? Godt tilbud fra NetShop Jepp den er super i spill! Her er en test på skjermen. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Når det gjelder oppdateringsfrekvens, vil du ikke merke denne på samme måte som på CRT, da LCD er flimmerfritt. Ikke helt. Hvis jeg bevegelser meg sidelengs sånn halvfort i spill, får jeg flimmer. Jeg kjører 1280x1024@DVI med min 1760nx.. Ikke flimmer av den type man får på CRT med lav refresh rate. Du tenker kanskje på tearing, der bildet "deles" på midten? I så fall er vsync løsningen. Endret 9. desember 2004 av Rikky Lenke til kommentar
sdn Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Måtte bestille etter alt skryt den får Lenke til kommentar
Andhrim Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Knall! Jeg har hatt denne skjermen liggende på en åpen ordre hos Netshop i mange dager nå, og de satte faktisk ned prisen på skjermen i min orde når dem la inn kalender-prisen kl. 24 Netshop Lenke til kommentar
Mio Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Knall! Jeg har hatt denne skjermen liggende på en åpen ordre hos Netshop i mange dager nå, og de satte faktisk ned prisen på skjermen i min orde når dem la inn kalender-prisen kl. 24 Netshop Ja,det er bra Netshop er min favoritt sjappe, synd jeg ikke sitter på litt ekstra kroner nå, så hadde jeg jammen bestilt en jeg også. Lenke til kommentar
ilex Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 dæven, da har jeg faktisk bestilt en lcd skjerm. det trodde jeg aldri skulle skje Lenke til kommentar
Itchy Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hvis jeg sender denne tilbake og bruker angrefristen... Så bestiller jeg den på ny? Da tjener jeg faktisk du ser ut som er seriøs fyr, er du fornøyd med skjermen? er ikke 17tommer litt lite? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 dette tilbodet har eg venta lenge på. håper eg klarer og skrape saman litt penger så eg får bestilt den. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Ahhh ikke frist meg i dag igjen. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Snakk om at jeg skulle få ny maskin og dual LCD her på jobben... Måtte jo ha vært ypperlig å bestille nå.... Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Da ble den første julegaven kjøpt.... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Sinnsyk pris på en likeså sinnsyk skjerm. Skulle ønske jeg hadde 3000 til overs. Lenke til kommentar
democomputer Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Ser at dinside er enig med forumet om at dette er 17" som gjelder... http://www.dinside.no/php/art.php?id=30136 Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Denne skal jeg kjøpe, det var lav pris Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 VÆR SÅ SNILL, UTSETT TILBUDETHadde planlagt å kjøpe denna skjermen så fort eg får penger til det, som er om et par dager! Herregud, no må eg krype til korset og låne penger av foreldra mine Du får jo ikke skjermen med en gang. Hvis du bestiller nå, og får pengene om noen dager er det jo ikke værre enn å la være å hente den på Posten med en gang Sant nok - men når eg får pengane kan vere alt fra tre dager til to veker. Får spørre foreldra mine om lån, for å vere sikker. Alle pakker blir liggande på postkontoret i 14 dagar før dei blir returnert. om du bestiller skjermen i dag kjem den til postkontoret innen 2-3 dagar og blir liggande i 14 dagar før du må hente den. Lenke til kommentar
Audioslave Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Der var min ordre satt til plukkliste, sendes ut i dag. NEC 1770NX før helgen EDIT: Skriveleif... Endret 9. desember 2004 av Audioslave Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Sinnsyk pris på en likeså sinnsyk skjerm. Skulle ønske jeg hadde 3000 til overs. Samme her! Min 1760NX kunne trenge en bror, så jeg kan slippe min 19" CRT.... Men med mindre jeg vant nok i Lotto i går, så blir det ikke noe av. :-/ Lenke til kommentar
meeg Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 ....er ikke 17tommer litt lite? Jeg har hatt min 1770nx i 2 uker nå, og ja, den er litt liten. Det idéelle hadde vært 19" med 1400 x 1050 oppløsning og 12 ms responstid (eller lavere). Men det finnes foreløpig ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå