mintman Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Satrucci_, er det en returskjerm du har fått? Min var i orginal NEC eske. Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Bare jeg som fortsatt venter på at Netshop skal klare å sende den? Nei - Men det du mener å si er vel at du venter på at Netshop skal få skjermene fra NEC? Er jo egentlig ikke Netshop sin skyld NEC er treige Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Satrucci_, er det en returskjerm du har fått? Min var i orginal NEC eske. Nei, originaleska låg inni. Bestilte ei Razer Diamondback og DVI-kabel i tilleg, så dei la det i ny kasse. Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Der var skjermen i hus jah. Var ikke så veldig mye bedre enn Samsung 710N skjermen jeg hadde før da.. en smule skuffet, men det går sikkert over. Men en ting, skjermen ble frytelig varm på toppen, sikkert rundt 40 grader, mye varmere enn samsungen.. :/ Lenke til kommentar
mintman Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Satrucci_, er det en returskjerm du har fått? Min var i orginal NEC eske. Nei, originaleska låg inni. Bestilte ei Razer Diamondback og DVI-kabel i tilleg, så dei la det i ny kasse. Okidok! Good thing Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Satrucci_, er det en returskjerm du har fått? Min var i orginal NEC eske. Nei, originaleska låg inni. Bestilte ei Razer Diamondback og DVI-kabel i tilleg, så dei la det i ny kasse. Du og? Tydeligvis en del som har gjort det Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Satrucci_, er det en returskjerm du har fått? Min var i orginal NEC eske. Nei, originaleska låg inni. Bestilte ei Razer Diamondback og DVI-kabel i tilleg, så dei la det i ny kasse. Ditto Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Til de som satt på nølebenken, kan det nevnes at Komplett har Eizo L550 på ukens tilbud til 2295,- , satt ned fra 2995,- . Sykt billig for en toppkvalitets 17". Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Satrucci_, er det en returskjerm du har fått? Min var i orginal NEC eske. Nei, originaleska låg inni. Bestilte ei Razer Diamondback og DVI-kabel i tilleg, så dei la det i ny kasse. Ditto Hohoi, vi må lage klubb. =P Lenke til kommentar
kim Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Bare jeg som fortsatt venter på at Netshop skal klare å sende den? Nei - Men det du mener å si er vel at du venter på at Netshop skal få skjermene fra NEC? Er jo egentlig ikke Netshop sin skyld NEC er treige Ok da Men synes Netshop burde hatt et rimelig stort lager før de la den ut i julekalenderen. Med en stor nedgang i pris og gode ord på Hardware.no var det ingen tvil om at det ville bli en slager Nå er foresten min på vei òg, håper den kommer frem til jul Endret 21. desember 2004 av kim Lenke til kommentar
TrondH Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 har alle fått skjermen sin eller? Jeg ble trukket for pengene, men plutselig var de tilbake igjen. Har fremdeles ikke sett noen skjerm. Regner med de fremdeles venter på skjermene fra NEC. Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Fikk skjermen og Razer Diamondback den 23 rett før stenge tid. Konge! Fikk tilogmed med en lion sjokolade, med god jul lapp fra netshop, d er hva jeg kaller service Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå