Gå til innhold

Julekalender 2004 - dag 9

Anbefalte innlegg

Fleire enn meg som har fått leveringsbekreftelse på sølv/svart i dag? :D

:no:

Netshop hadde fått beskjed fra NEC om at det var ganske sikkert at skjermene kom denne uken.

Hvis den ikke blir sendt før 20-21 des. så er det jo ikke sikkert den kommer frem til jul :cry:

Får se litt positivt på det, kan vel legge til produkter i Netshop sin julekander etter hvert :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Får se litt positivt på det, kan vel legge til produkter i Netshop sin julekander etter hvert :thumbup:

Hvordan da? Jeg får ikke redigert på ordrestatusen min ihvertfall. Kommer til å tape den svimlende sum av 55kr. Skjermkortet jeg bestilte havnet under ukens tilbud. Kanskje jeg skal slette ordren og legge den inn på ny :D

Og til de som måtte lure. Det var ironisk ment.

Lenke til kommentar

Skjermen min er i posten sine hender nå. Faktisk siden i går. (tar 3 virkedager til trondheim)

Får virkelig håpe at de behandler skjermene som SKJERMER og ikke basketballer :ermm:

Gleder meg som en liten unge.

Svart/sølv selvsagt! :thumbup:

EDIT: For å klarifisere litt, før noen kommenterer det:

Det tar to dager med posten, og den tredjevirkedagen er den hos postkontoret og kan plasseres stolt på pulten.

Endret av Naits
Lenke til kommentar
Skjermen min er i posten sine hender nå. Faktisk siden i går. (tar 3 virkedager til trondheim)

Får virkelig håpe at de behandler skjermene som SKJERMER og ikke basketballer :ermm:

Gleder meg som en liten unge.

Svart/sølv selvsagt! :thumbup:

EDIT: For å klarifisere litt, før noen kommenterer det:

Det tar to dager med posten, og den tredjevirkedagen er den hos postkontoret og kan plasseres stolt på pulten.

Dersom du følger med på pakkesporing kan du korte ned litt på ventinga. Når pakken er ankommet postkontoret trenger du ikke vente en dag til på at de skal sende ut hentelapp. Du skriver bare ut sporinga fra nettet og leverer den hos posten (kollinummeret står der).

Min skjerm ble sendt i går og jeg fikk den ut idag. (bor i Sandnes.)

Lenke til kommentar
Dersom du følger med på pakkesporing kan du korte ned litt på ventinga. Når pakken er ankommet postkontoret trenger du ikke vente en dag til på at de skal sende ut hentelapp. Du skriver bare ut sporinga fra nettet og leverer den hos posten (kollinummeret står der).

Det er derfor jeg alltid benytter hjem på døren. Da går denne "ekstradagen" med venting vekk. Istedenfor å havne på posstkontoret i 7 tiden om kvelden så kommer den på døren i 5-6 tiden. Hvis ikke dette er verd de 20-30kronene ekstra så begynner jeg å lure.

Ojoj.. hadde leveringsdato 17.12 og den havnet i plukkliste nå nettopp, men gleden blir nok kortvarig. Jeg er født med uflaks. Hvis en skjerm i den siste leveringen til Netshop inneholder døde pixler så får jeg den. Kanskje en positiv ting for alle dere andre ;)

Lenke til kommentar

Da sitter jeg med vidunderet foran meg.

Det første som slo meg var at den var sinnsykt liten.

Men, jeg er vant til en diger 19" CRT :p

Og deg gikk fort over når jeg skrudde den på. Deilig er vel det rette ordet :D

En ting jeg lurer litt på da;

Hvordan skal RGB-innstillingene være?

Native? sRGB? eller noe annet egenkonfigurert? Jeg må si jeg ikke vet det for å være ærlig...

Lenke til kommentar
En ting jeg lurer litt på da;

Hvordan skal RGB-innstillingene være?

Native? sRGB? eller noe annet egenkonfigurert? Jeg må si jeg ikke vet det for å være ærlig...

Det kommer ann på øynene som ser, selv foretrekker jeg sRGB. Synes native er for blå.

Lenke til kommentar

Jeg sitter med sRGB jeg også nå.

Det er helt greit, men jeg fikk følelsen av at Native var lysere, og som du sier, mer blå.

Jeg fant også ut at innfallsvinkel har mye å si for hvor mørk skjermen blir i spill!

Hvis jeg bekker skjermen slik at knappene i bunn er lengst mot stativet (vanskelig å forklare, men den tipper litt fremover iallefall) så blir det best bilde.

Hvis skjermen ligger mer bakover blir det fort mørkt.

Beklager hvis det ble litt uklart, men det er mine observasjoner akkurat nå

Lenke til kommentar
Min skjerm ligger i Sogndal og koser seg, henter den sikkert i morgon. :D

*Gledeseg*

Du har noe å se fram til :D

WTF? Skjermen ligger fortsatt i Sogndal. :S Ka i helvete er det som feiler Posten? No har den lege der i 2 dagar.

Er bittert å vite at den ligger 10km unna deg, men du kan ikkje hente den. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...