Gå til innhold

Julekalender 2004 - dag 9


Anbefalte innlegg

Enda en som har bestilt nå :)

Ser at dato på svart/sølv er flyttet til ubekreftet 17.12........ :ermm:

Må bare forklare hvorfor datoen er flyttet; det er fordi dere handler som om dere aldri skulle hatt sett en 17"-er før :p

Dere har nå kjøpt alle vi fikk inn i dag (som var bekreftet i morgen egentlig), alle vi hadde i bestilling for levering i morgen eller mandag (de som sto som bekreftet 13/12) og snart alle vi får inn på neste levering også :love:

Ser noen var litt bekymret over at vi var litt langt ned på forsiden til HW, kan vel bare si; "don`t worry", tror vi har fått respons nok for å si det sånn :D

 

Takk for ordrene til de som har bestilt, og til de som skal bestille så kan jeg si at jeg tror levering før jul skal gå bra, selv om jeg ikke kan garantere det 100%.

 

Mvh Svenn-Aage, Netshop

Er det rart man blir GLAD i en slik nettbutikk? :love:

Endret av Naits
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mulig at dere ikke har lyst til å oppgi slik informasjon NetShop, men tjener dere noe på å selge skjermene til den prisen?

 

Tja, kommer vel ikke som noe stort sjokk at det er nokså slapt med inntjening på disse i dag. Vi har fått litt ekstra hjelp av våre venner hos Nec for å klare prisen, men er ikke til å legge skjul på at vi syns det er godt når folk slenger med en DVI-kabel eller noe sånt på ordren ;)

 

Men det er jo ett valg vi har tatt da, rett og slett fordi vi ønsker flere kunder og god profilering, og det tror jeg jo vi oppnår med dette. Så vi er veldig godt fornøyd med dagens kampanje, ingen tvil om det.

 

Takker samtidig for skryt, moro å høre at dere er fornøyd !

 

Mvh Svenn-Aage, Netshop

Lenke til kommentar
Mulig at dere ikke har lyst til å oppgi slik informasjon NetShop, men tjener dere noe på å selge skjermene til den prisen?

 

men er ikke til å legge skjul på at vi syns det er godt når folk slenger med en DVI-kabel eller noe sånt på ordren ;)

Er vel akkurat det jeg har gjort :)

Og en Razer Diamondback mus. Men er det vanlig at LCD produsenter ikke legger med DVI kabel? Eller er det kun NEC som har sluntret unna her?

Lenke til kommentar
Mulig at dere ikke har lyst til å oppgi slik informasjon NetShop, men tjener dere noe på å selge skjermene til den prisen?

 

men er ikke til å legge skjul på at vi syns det er godt når folk slenger med en DVI-kabel eller noe sånt på ordren ;)

Er vel akkurat det jeg har gjort :)

Og en Razer Diamondback mus. Men er det vanlig at LCD produsenter ikke legger med DVI kabel? Eller er det kun NEC som har sluntret unna her?

Er desverre vanlig, er noen som legger ved, men flere som ikke gjør det. Ihvertfall det inntrykket jeg har etter å ha lest tester.

Lenke til kommentar

Dette med DVI-kabler varierer sterkt. På 17-tommere har man inntil for ikke så lenge siden vært heldig om det i det hele tatt har vært DVI-inngang.

 

17-tommere er såpass presset i pris for tiden at en ekstra kabel er nok til å vippe prisen over alle andre, og dermed kan man miste salg. Uansett er gjerne kabler som følger med gjerne rimeligste type, og av laber kvalitet. Hvor mange her kjøper skikkelig streoanlegg til mange lapper og bruker kablene som følger med..? ;)

Lenke til kommentar
Fælt så dyre DVI kablene var da. 240 kr for 2 meter.. Ble plutselig litt dyrere da ja. Er det god kvalitet på de kablene?

Ja, synes de var meget dyre ja. Å betale nesten 400 kr for en kabel er små sykt. Men det er vel sånn det er, dyre varer som skjermer er prisen meget presset på, men når det kommer til ekstrautstyr er det der bedriften tjener.

Men men, gleder meg til skjermen kommer :w00t:

Lenke til kommentar
Fælt så dyre DVI kablene var da. 240 kr for 2 meter.. Ble plutselig litt dyrere da ja. Er det god kvalitet på de kablene?

Ja, synes de var meget dyre ja. Å betale nesten 400 kr for en kabel er små sykt. Men det er vel sånn det er, dyre varer som skjermer er prisen meget presset på, men når det kommer til ekstrautstyr er det der bedriften tjener.

Men men, gleder meg til skjermen kommer :w00t:

Var litt dyre ja..men men.. håper dei barre leverer skjermen og kabelen samtidig så eg slepper å betale 2x frakt! :roll:

Yes, gler meg SyKt til skjermen kommer..de blir gryymt :cool:

Endret av Mafuck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...