Howard Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Julekalender 2004 - dag 9 I god tradisjon teller vi ned til julehøytiden. Hver dag frem til julaften presenterer vi et juletilbud. Se hva som skjuler seg bak dagens luke! Les artikkelen her Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Svært bra......:-) Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) OMG. Da ble det LCD på meg da! *Bestille* EDIT: Herregud jeg elsker HW.no Endret 8. desember 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Denne artikkelen er vist én gang. *jeeey* uansett, bra tilbud synd jeg nett har brukt 3k på ny LCDskjerm Lenke til kommentar
Audioslave Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Bestilte tidligere i kveld, fikk samme pris. Nå er det bare en igjen... Endret 8. desember 2004 av Audioslave Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Ehm, netshop har bare en av de inne, jo. EDIT: Latterlig er ordet om de bare har en skjerm når tilbudet blir annonsert. Endret 8. desember 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Jøssenam! Jeg som betalte 4700,- for 1760NX noen mnd før 1770NX kom ut. Nesten så man bør kjøpe denne for å selge dyrere brukt senere. Det var en god pris ja. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Latterlig... Jeg kan ikke bestille enda likevel, må sjekke finansene og snakke med pappa. Så det er fremdeles en igjen. Men hvis NetShop mener at kun en person skal få den til 3K er det latterlig.. Endret 8. desember 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Ehm, netshop har bare en av de inne, jo. EDIT: Latterlig er ordet om de bare har en skjerm når tilbudet blir annonsert. kanskje de forventer å få inn flere i løpet av noen få dager? ble litt overasket over at jeg så den samme musen til samme tilbud enda en gang i julekalenderen jeg.. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Nå er det ihvertfall ikke 1 igjen........:-) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Ehm, netshop har bare en av de inne, jo. EDIT: Latterlig er ordet om de bare har en skjerm når tilbudet blir annonsert. kanskje de forventer å få inn flere i løpet av noen få dager? ble litt overasket over at jeg så den samme musen til samme tilbud enda en gang i julekalenderen jeg.. NB: Tilbudet gjelder bare i dag og kun så langt butikkens lager rekker! EDIT: viser fortsatt lagerstatus som 1, Rayline. EDIT2: Netshop leser tråden. Endret 8. desember 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
cyberho Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 julekalender: 1 lcd skjerm, førstemann til mølla! Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hvor mange har bestilt? Det er fremdeles 1 skjerm igjen Lenke til kommentar
Audioslave Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Beste julegaven jeg kunne fått, siden skjermen min røk i går Takk, Netshop... Lenke til kommentar
Netshop Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Latterlig... Jeg kan ikke bestille enda likevel, må sjekke finansene og snakke med pappa. Så det er fremdeles en igjen. Men hvis NetShop mener at kun en person skal få den til 3K er det latterlig.. Slapp av, det er bare å legge i bestilling, alle får :-) Det er en standard-tekst HW har på kalenderne sine det der, gjelder ikke oss Til info; HW setter opp kalenderne i november. Da hadde vi masse på lager, og masse på vei inn av 1770NX, men alle har blitt solgt ut de siste dagene. Umulig å forutse dette for over 2 uker siden, derfor kan sånn som dette skje. Men det kommer inn flere partier i løpet av noen dager, så alle som vil ha skal få Mvh Svenn-Aage, Netshop Endret 8. desember 2004 av Netshop Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Ahh, finfint. Dumt at jeg akuratt har kjøpt 1770. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Latterlig... Jeg kan ikke bestille enda likevel, må sjekke finansene og snakke med pappa. Så det er fremdeles en igjen. Men hvis NetShop mener at kun en person skal få den til 3K er det latterlig.. Slapp av, det er bare å legge i bestilling, alle får :-) Det er en standard-tekst HW har på kalenderne sine det der, gjelder ikke oss Til info; HW setter opp kalenderne i november. Da hadde vi masse på lager, og masse på vei inn av 1770NX, men alle har blitt solgt ut de siste dagene. Umulig å forutse dette for over 2 uker siden, derfor kan sånn som dette skje. Men det kommer inn flere partier i løpet av noen dager, så alle som vil ha skal få Mvh Svenn-Aage, Netshop Knall. Dere får nok en bestilling fra meg i løpet av dagen, ja Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 hm.. skulle ikke kjøpt meg 1760NX i høst til 3500 når denne er billigere Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hvis jeg sender denne tilbake og bruker angrefristen... Så bestiller jeg den på ny? Da tjener jeg faktisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå