arthur_mukk Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Trange bukser: En trussel En svensk undersøkelse skaper ny innsikt i hva som ødelegger flest mobiltelefoner. Fukt og fall tar livet av mang en telefon, men trange bukser utgjør også en betydelig risiko. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 En svensk undersøkelse skaper ny innsikt i hva som ødelegger flest mobiltelefoner. Fukt og fall tar livet av mang en telefon, men trange bukser utgjør også en betydelig risiko. <a href="http://amobil.no/art.php?artikkelid=12227">Les artikkelen her bruker ikke trange bukser klemmer bare på pungen uansett men tror da ikke trange bukser kan ha så høy "ødeleggelses faktor" på mobiler Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 T68'en min har overlevd det meste, mange fall og vann. Ble bombadert av drittunger under et russetog i år og da streika telefonen resten av dagen. Dagen etter var den helt fin igjen. Lenke til kommentar
woid Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 T39'en min overnattet en natt ute i snøen, fant den igjen litt utpå dagen godt nedgravd og avkjølt. litt tørking, og den virket bra igjen. Lenke til kommentar
Olaff Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Bruker mest baggy bokser så har ikke det problemet... det eneste problemet jeg får med mobil i sammenheng med bokser er at den lett kan gli ut av buksa når jeg hviler på sofaen på grunn av løse lummer... i verstefall renner den videre ned i mellom putene og der vet bare gud hva annet en potetgull og seigmenn kan befinde seg Lenke til kommentar
joku Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Bruker mest baggy bokser så har ikke det problemet... det eneste problemet jeg får med mobil i sammenheng med bokser er at den lett kan gli ut av buksa når jeg hviler på sofaen på grunn av løse lummer... i verstefall renner den videre ned i mellom putene og der vet bare gud hva annet en potetgull og seigmenn kan befinde seg Ja det er kjipt. og vertfall da du ikke merker at den har glidd ut fra lomma. :!: Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) har faktisk ødelagt noen deler på min m65 pga buksene er trange bortmed lommene.. kan si at låsen bakpå den jærn delen er knekt av Plastik bit har blitt borte, så nå er den ikke vanntett lengere og den blacker av og til, det er etter da jeg mister den i bakken pga, den glepper ut hånda da jeg akkurat har tatt opp mobilen av lummen. Endret 12. desember 2004 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg