Migr Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hei jeg skal kjøpe et snowboard spill men er ikke sikker på hvilken eg burde velge av de under..og hvilke som er best ? -Amp -Amp 2 -SSX 3 -Transworld Snowboarding finnes det fler ? kommer det fler ? Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Skal du ha ett "ordentlig" Snowboard spill til X-box så er det kun Amped 2 som gjelder! Ganske realistisk og med en del kuule vrier som gjør det til et spill som er vanskelig å mestre (mye som det å kjøre brett i virkeligheten) SSX serien er mye mere "arcade". Det vil si at det er mer urealistisk men sikkert moro for folk som liker å kunne slenge brettet rundt halsen mens man tar en air, eller man bare er ute etter et race i altfor stor fart ned fantasi løyper. Transworld har jeg ikke prøvd, men har ikke hørt mye om det, noe som kanskje tyder på at det ikke var bedre enn noen av de to andre. (Tar ikke med Amped 1 da 2'ern skal være bedre) Smaken blir som den etterhvert velkjente baken. Vil du ha en sim ala Grand Turismo så tar du Amped 2, vil du ha arcade ala Burnout 3 så tar du SSX 3 Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 SSX3 blir du hekta på.. Lenke til kommentar
shuffle Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 SSX3 er rått! Arcade, javel, men du verda kor morro! Har forøvrig ikkje prøvd dei andre spela du nevnte. Lenke til kommentar
Migr Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg kjøpte meg Transworld Snowboarding jeg syntes menyen og folkene som var med i spille var konge! ( til og med en norsk en Daniel frank ) men det var ikke så realistisk som eg trodde .. så eg må nok ha AMP 2 og Lenke til kommentar
Migr Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 og no har eg faktisk amp 2 og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå