Amadeux Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Har et ASUS A7N8X hovedkort med Soundstorm. Lyden funker fint på pc'en, men hvordan kobler jeg den til hifianlegget UTEN å måtte dra fram maskina å skifte plugg bak på hovedkortet. Skjønner spørsmålet? Ønsker m.a.o å ha lyd på begge anleggene samtidig (iallefall så musikken kan spilles på hifianlegget. Håper noen kan hjelpe Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Du har 2 kontakter som kan brukes som utganger på lydkortet ditt, med litt fixing og trixing får du brukt begge samtidig (grønn og blå, innstillinger i Soundstorm config) Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Du kan jo kjøpe en slik: Koster kr 11,90 på Biltema og finnes i de aller fleste radio-/TV-butikker (til en noe høyere pris). Lenke til kommentar
Amadeux Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Bruker en sånn en, denne forsyner hifi-anlegget. Bruker kun fronthøytalerne på pc-anlegget, "den grønne". Hvordan unngår jeg å måtte bytte disse med hverandre alt ettersom jeg skal høre lyden på pc/hifi? edit: jeg har koblet hifi til blå kontakt, gjort om til 4 høytalere i NvMixer men fortsatt høres lyd kun i pc edit x 2: da ble det endelig lyd! måtte inn i kontrollpanelet å gjøre om høytalerne der, vet ikke hvorfor NvMixeren ikke fiksa det, men funker nå iallefall. Takker uansett Endret 8. desember 2004 av Amadeux Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå