king_pedersen Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Heu Ville bare skryte litt av Microplex. Jeg bestilte en pakke fra de her om uka, fikk den og var fornøyd! Men da jeg åpnet den manglet Arcttic Silver 5'en som jeg hadde bestilt, jeg skrev mail (og fikk svar med en gangsom alltid hos microplex=)) De sa de skulle sende ny med en gang!, men hadde et problem til og det var når jeg skulle feste VGA silenceren jeg og hadde fått derfra, så klarte jeg å skru for hardt på en skrue, så festet knakk! Da skrev jeg mail til microplex(svarte selvfølgelig med en gang) og de sa de skulle sende en ny en med faktura, for å så slette denne fakturaen når de hadde mottat den ødelagte! Dette er helt utrolig bra av de! fortjener virkelig mye skryt! bra microplex Endret 8. desember 2004 av king_pedersen Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Har opplevd noe av det samme, de er strålende på service. Det som trekker ned er at de er så dyre i frakt Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 drit i frakten da.. betaler fint ekstra frakt for god service stå på microplex Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 drit i frakten da.. betaler fint ekstra frakt for god service stå på microplex Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Ikke faen, da går jeg heller ned på Digital Impulse nedi byen og handler varene billigere der Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Der får du ikke radio Lenke til kommentar
lie Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Har opplevd noe av det samme, de er strålende på service. Det som trekker ned er at de er så dyre i frakt Jeg bare kjører ca 2 minutter, ( kan nesten se det fra leiligheten ) å henter det, gratis Savner pcutstyr.no kunne gjort det samme. Slitsomt med eksp. gebyr på 53,- for en pakke DVD+R f.eks. Hadde nok handlet oftere der,hvis de hadde fjernet den. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Men er det Microplex sin skyld at frakten er dyr? Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Der får du ikke radio Det er begrenset hvor mange radio'r du trenger. Selv ble jeg irritert etter tredje. Skrev mail om at jeg hadde nok radio'r, men de dreit de loddrett i og sendte meg en til. Kan bli for mye service også. Men har de begynt å ta visa nå eller? (da får man jo kostnaden litt ned) Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Jeg synes at Microplex er de beste! Som de også er! På en god andreplass er netshop.no... Min erfaring! Endret 13. desember 2004 av Blackslash Lenke til kommentar
xoop Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Men er det Microplex sin skyld at frakten er dyr? Ja, så lenge de legger til exp. gebyr. Jeg er også en av dem som hadde handelet mye oftere der dersom de hadde fjernet denne avgiften. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 er 25 kr kr i exp. gebyr.. Men det at man opplever at MP er så dyre, er nokk grunnet at de har så sinnsykt mange småting, som man trenger.. og portoen er den samme overalt.. og da føles det ut som at frakten bli vanvittig dyr.. Men for min del, har 4 radioer nå, de kunne heller kuttet ut exp gebyret i stede for å gi meg radio. Hadde de hatt brevfrakt sliik som komplett.no har, så hadde det vært gull verdt Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Hadde de hatt brevfrakt sliik som komplett.no har, så hadde det vært gull verdt Det hadde vært overlegent! Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Kan like godt hive meg på med gode omtaler av Microplex med det samme. Bestilte en gang Artic Silver glue eller hva det nå heter, vertfall slik du kan lime fast kjøleribber osv. Pakken kom, jeg dro hjem me store forhåpninger med å få på kjøling til gfx-kortet. Men til min store skuffelse, så lå det en Artic Silver der i stedet. Jeg sendte en mail til dem. Og etter kort tid så fikk jeg til svar at de skulle sende riktig vare til meg, og Artiv Silver'n, ja den kunne jeg bare beholdet Og i dagens kjøpesamfunn dreier alt seg bare om penger, så jeg ble i grunn overrasket over at de ikke skulle ha tilbake Artic Silver tuben til 80,- som de hadde sendt feil. Hadde det bare vært flere som Microplex der ute... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå