*GadGetFreak* Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Heisann! Mitt første innlegg her.... Har sett på qtek 9090, og er blitt forelsket..... Har lest mange tester, og lest rundt på forumet her inne, men savner noe: Kan de av dere som har 9090, kort og godt si hva dere IKKE liker med den? Har fått nok input på hva folk liker med den, men noe må da være "galt" med den? Tenker da ikke på pris, da det er uvesentlig. Takk for innspill! Lenke til kommentar
*GadGetFreak* Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 Er det virkelig ingen som har qtek 9090, og som har noen erfrainger med den? Eller er alt bare helt topp med den? Trodde dette forumet krydde av folk som hadde erfaringer...... Kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Har en! Brukt i ca 3 uker. Pluss: - Glimrende PDA - i klasse med de fleste andre på markedet. - Tastaturet fungerer faktisk bra med litt tilvenning. - Allsidigheten - GPS i bil (tilleggsutstyr), se på video, høre musikk, lese dokumenter (pdf), notere ned huskelister, bruke som diktafon. Jeg har tilleggsminne på 1,5 GB. - Glimrende til å sjekke epost og internettnyheter når man er i Wlansoner. - Synker glimrende med outlook. - Bøttevis med nyttige og unyttige programmer. - Ekstraminne gjør at jeg bruker den til å ha med meg viktig dokumentasjon i arbeidet mitt. Med WLAN, Bluetooth, Irda og synckabel har jeg aldri problem med å overføre data. Minus: - I største laget - men går greit å få med seg. - Noe ustabilitet i programvare - ikke mye, bare såpass at man irriterer seg når bluetooth ikke finner GPS eller headset. Kommer oppdateringer. - For dyr - ikke minst dersom - Ikke det beste kameraet. - Ikke verdens lengste brukstid på batteri, særlig om du høre på musikk eller ser på en film. Har du ikke behov for tastaturet - kjøp Qtek S100 i stedet. Billigere, mindre og ellers mye av samme ytelse. Jeg hadde kjøpt den hadde den vært ute 3 uker tildigere. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Bolson skrev: Har en! Brukt i ca 3 uker.Pluss: - Glimrende PDA - i klasse med de fleste andre på markedet. - Tastaturet fungerer faktisk bra med litt tilvenning. - Allsidigheten - GPS i bil (tilleggsutstyr), se på video, høre musikk, lese dokumenter (pdf), notere ned huskelister, bruke som diktafon. Jeg har tilleggsminne på 1,5 GB. - Glimrende til å sjekke epost og internettnyheter når man er i Wlansoner. - Synker glimrende med outlook. - Bøttevis med nyttige og unyttige programmer. - Ekstraminne gjør at jeg bruker den til å ha med meg viktig dokumentasjon i arbeidet mitt. Med WLAN, Bluetooth, Irda og synckabel har jeg aldri problem med å overføre data. Minus: - I største laget - men går greit å få med seg. - Noe ustabilitet i programvare - ikke mye, bare såpass at man irriterer seg når bluetooth ikke finner GPS eller headset. Kommer oppdateringer. - For dyr - ikke minst dersom - Ikke det beste kameraet. - Ikke verdens lengste brukstid på batteri, særlig om du høre på musikk eller ser på en film. Har du ikke behov for tastaturet - kjøp Qtek S100 i stedet. Billigere, mindre og ellers mye av samme ytelse. Jeg hadde kjøpt den hadde den vært ute 3 uker tildigere. Siden du har den, vet du dette? Hvor skarpt er kamera på den? Har den video? Oppløsning? Er det plass til den i lomma? Interntminne? Medfølgende minnekort? Maks minnekortstørrelst? Sier du har tilleggsminne på 1,5gb, hva koster det? Prossessortype og størrelse? Håper du vet noe. Hadde blitt veldig glad. Har lyst på den Lenke til kommentar
Naits Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) jornan skrev: Bolson skrev: Har en! Brukt i ca 3 uker.Pluss: - Glimrende PDA - i klasse med de fleste andre på markedet. - Tastaturet fungerer faktisk bra med litt tilvenning. - Allsidigheten - GPS i bil (tilleggsutstyr), se på video, høre musikk, lese dokumenter (pdf), notere ned huskelister, bruke som diktafon. Jeg har tilleggsminne på 1,5 GB. - Glimrende til å sjekke epost og internettnyheter når man er i Wlansoner. - Synker glimrende med outlook. - Bøttevis med nyttige og unyttige programmer. - Ekstraminne gjør at jeg bruker den til å ha med meg viktig dokumentasjon i arbeidet mitt. Med WLAN, Bluetooth, Irda og synckabel har jeg aldri problem med å overføre data. Minus: - I største laget - men går greit å få med seg. - Noe ustabilitet i programvare - ikke mye, bare såpass at man irriterer seg når bluetooth ikke finner GPS eller headset. Kommer oppdateringer. - For dyr - ikke minst dersom - Ikke det beste kameraet. - Ikke verdens lengste brukstid på batteri, særlig om du høre på musikk eller ser på en film. Har du ikke behov for tastaturet - kjøp Qtek S100 i stedet. Billigere, mindre og ellers mye av samme ytelse. Jeg hadde kjøpt den hadde den vært ute 3 uker tildigere. Siden du har den, vet du dette? Hvor skarpt er kamera på den? Har den video? Oppløsning? Er det plass til den i lomma? Interntminne? Medfølgende minnekort? Maks minnekortstørrelst? Sier du har tilleggsminne på 1,5gb, hva koster det? Prossessortype og størrelse? Håper du vet noe. Hadde blitt veldig glad. Har lyst på den Den har kamera som er på lik linje med K700 sitt kamera vil jeg anslå. Jeg har min i lomma og synes ikke størrelsen er plagsom i hele tatt... Det er vel en smaksak da. Og tastaturet er glimrende! Kunne ikke levd uten det! As for specifications, så er det enklere for deg å lese her selv. Står ganske utfyllende: http://www.windowsmobile.no/modules.php?na...deNavn=qtek9090 Med det sagt, så er det som Bolson sa. Den har noen feil i software, også er det mange som klager over dårlig lyd når du prater i telefonen. Men det er visstnok kommet en ROM update som skal fikse dette. Har ikke fått testet det selv enda. Men, jeg angrer ikke et sekund på kjøpet mitt. Endret 15. desember 2004 av Naits Lenke til kommentar
*GadGetFreak* Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 Et spørsmål angående det å ha den i lomma.... Sitat Jeg har min i lomma og synes ikke størrelsen er plagsom i hele tatt... Det er vel en smaksak da. Har den tastelås alà Nokia sin meny+* ? Tenker på den trykkfølsomme skjermen sammen med andre ting i lomma...... Kan bli mye rart ut av dette..... Lenke til kommentar
Naits Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Du kan si at telefonen går i et slags "hvilemodus" når du ikke bruker den, og da reagerer den kun hvis du får melding, eller noe ringer til deg, eller at du trykker på "på-knappen" Så det er ikke farlig å ha den i lomma. Hvis du får ei melding, og ikke merker det, så kan du komme borti ting, men det har aldri hendt meg at jeg har kommet borti på den måten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå