Drdaniel Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Har bestil en DDR booster som jeg får i morgen, men så lurte jeg på hvordan man brukder den. Er det bare å plasere den ned i en hvilken som helst Ram-slot og skru på voltage controlen mens pcen er på? Og hvordan vet jeg hvor mye volt jeg kan gi rammen? Har en Twinmos 512mb pc3200 bh-5 og en vanlig twinmos 512mb pc3200, disse kjøres i dual. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Kommer sikkert med en brukermanual du Men det skal jo bare være å sette den nedi en ledig ram slot. bh5 brikka kan du gi iallefall 3.5 24/7 hvis du har en viste som blåser over. Den andre er vel ch5. Og denne begrenser deg jo når du kjører begge på samme tid. Lenke til kommentar
Drdaniel Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Den andre er vel ch5. Og denne begrenser deg jo når du kjører begge på samme tid. ja, den er nok litt dårligere ja, men må jo kjøre dem i dual, det er jo mye bedre. Hvis jeg får satt volten opp til vertfall 3, så funker sikkert den dårlige brikken også. Hva kan skje hvis du gi for mye volt, starter ikke pcen og du må skru ned volten , eller ødelegger du brikkene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå