edahl Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg har fått meg et nytt hovedkort, og satahardisk, men når pcen skal detecte satahardisken i biosen, så bare fryser den... det er greit nok, men det rare er, at når jeg plugger inn 2 strømforsyninger, så går det som smør! selv ikke med den nye 400 watts psuen min (som jeg kjøpte fordi jeg trodde jeg trengte det :S) så vil den ikke fungere, medmindre jeg plugger inn en til da :S det funker helt fint uten sata i maxtor 200gb abit nf7 s2 northq 400watts, og en annen møkkaforsyning som jeg har til formålet sincerely yours, eivind dahl Lenke til kommentar
Lovo Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Åssen er det du kobler inn denne andre psu¨n? Vil det si at du bruker den til å gi strøm til hd? Lenke til kommentar
edahl Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 det har ikke så mye å si, sålenge den gir strøm til noe.. møkka hardisk/psu/hovedkort altså (sjekk denne tråden forresten :Phttp://forum.hardware.no/index.php?s=&act=ST&f=215&t=341376&st=0#entry3266777 det er bare noen visuelle greier jeg lager (stolt )) Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Da er kansje 12V eller 5V kursen ute eller for svak på ene PSU. Kan også være jordingsfeil (manglende minus)... Lenke til kommentar
edahl Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) tror ikke jeg har noen jording.. ehm... EDIT: det funker ikke, jording eller ikke. det er noe særiøst galt her. hadde hvert fint å fikse det til tg :/ Endret 4. januar 2005 av norman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå