fiskekongen Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg klarer ikke å finne noen driver til maskina mi. Maskina er et Radeon Mobility 16mb. Og jeg har heller ikke noen kode å slå inn hos Dell. Noen som ver hvor, eller som har ei fil jeg kan få mailet? Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg klarer ikke å finne noen driver til maskina mi. Maskina er et Radeon Mobility 16mb. Og jeg har heller ikke noen kode å slå inn hos Dell. Noen som ver hvor, eller som har ei fil jeg kan få mailet? Du oppgir ikke modell, specs eller hvilken driver du skal ha. Blir litt vanskelig da.Du bør kanskje ta kontakt med Dell? Servicetagen finner di som regel under maskinen. Se der dersom dette er"koden" du ser etter. Lenke til kommentar
tempezzzt Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Telefonen ble jo oppfunnet for å brukes.. Ring dell 23 16 26 25 Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 dette er meget lett å finne på support.dell.no Lenke til kommentar
fiskekongen Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Modellen er en LAtitude C610, vet ikke nr jeg må sette inn. Begynner å få misstanker om at laptopen har vært stjålet. Kjøpe den brukt på nettet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå