moray Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 På Elkjøp. Lurer på om det er en feil? Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Sikkert skrive feil! Men er det riktig, skal jeg ha et par av det imorgen Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Visst de ikke retter på det, er de da nødt å selge det til 5kr til de som bestiller? Lenke til kommentar
FallenA Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Visst de ikke retter på det, er de da nødt å selge det til 5kr til de som bestiller? Beklager, varen finnes ikke i internettbutikken IKKE Tilgjengelig i nettbutikken!! Endret 8. desember 2004 av FallenA Lenke til kommentar
moray Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Sikkert ikke, det står at varen ikke finnes i nettbutikker. Også har de denne teksten på sidene sine: Trykkfeil -------------------------------------------------------------------------------- Vi tar forbehold om trykkfeil både på vår internettside og i vår annonsering. Men jeg har skrevet det ut, da. Kanskje stikke ned i mårra? Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Flott! Nå blir det julagave til hele familien Lenke til kommentar
nim83 Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 jammen skal jeg skrive ut dette og stikke bort til elkjøp og.. kommer sikkert til å si at det er skrivefeil, men det er verdt et forsøk! Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 spar blekket deres.. en såpass storkjede er flink og forbeholde seg mot alt av trykkfeil.. men hadde vært veldig kos visst man kunne få et par tre fire femten mp3spillere til en liten 5 kroning. Lenke til kommentar
FallenA Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Hmm Ser at Euroline produktene selges svært billig, så hvem vet ? Kanskje det er et "Lokketilbud" ?! Forøvrig ligger den inne flere steder på Elkjøp sine sider til kr 5,- Hva med en "Euroline" 1400w støvsuger for et par hundrelapper ? Endret 8. desember 2004 av FallenA Lenke til kommentar
FallenA Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Da var prisen oppe i 999,- Lenke til kommentar
moray Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Fikk kjøpt Creative sin 128 MB til 349,- i dag så jeg er fornøyd, jeg. På expert, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå