k_forb Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hei, har nylig innstalert "Vampire - The Masquerade Bloodlines" og når jeg da skal starte det, kommer det opp en "feilmelding" : (Feilmeldingen kommer kun på dette spillet) ----------------------------------------- ATTENTION SIGNAL FREQUENSY IS OUT OF RANGE PLEASE CHANGE SIGNAL TIMING ----------------------------------------- Sort skrift, med Rød bakgrund... Mener dette er en feilmelding skjermen kommer med, for spillet går i bakgrunnen, hører lyd og alt mulig. Når jeg jeg tar screenshot, så får jeg bilde av menyen fra spillet!! Prøvd å endre oppdateringen (hz) på skjermen, men til ingen nytte, heler ikke noen innstillninger på spillet å forrandre på! Skjermen er en "digital 21 tommer" -Kristian Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Kan du stille hz i spillet? Eller har du stilt oppløsning for høyt? Kan være at den ikke takler den hzen i oppløsningen. Er ofte slike ting. Prøvd å reinstallere spillet? DirectX? Nå har jeg ramset opp mye, prøv det. Lenke til kommentar
k_forb Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Kan du stille hz i spillet? Eller har du stilt oppløsning for høyt? Kan være at den ikke takler den hzen i oppløsningen. Er ofte slike ting. Prøvd å reinstallere spillet? DirectX? Nå har jeg ramset opp mye, prøv det. Får ikke stilt på noe i spillet, for feilmeldingen kommer med engang.. Har innstalert nyest versonen av DirectX. Lenke til kommentar
k_forb Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Fikk det til.. Måtte kjøre override i DXsetup'en, for å få til det så er det bare å gå på Start --> Run, skriv inn Dxdiag DirectX Diagnostic Tool starter, gå på "more help" og klikk på "override", Sett override value til 60. Vips!! spillet fungerer! -Kristian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå