john_craz Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg sitter nå og er veldig bekymret over et "problem" med skjermen eller noe annet. Under pcbordet mitt har jeg en 18" sub stående. Når jeg spiller musikk så flimrer skjermen, jeg tror at det er subben men det er jo 1.5cm tykk treplate mellom den og skjermen. Så det kan jo ikke vært det, noen som har noe tips til hva som kan være feilen? Skjermen er en 19" og ble kjøpt for 4 måneder siden. Lenke til kommentar
Rune_ Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Det er definnitivt magnetfeltet fra suben. Jeg kan garantere deg det. Ta skjermen BORT fra suben. Helst ca 1 meter og spill så høyt du vil, er 99,9% sikker på at det ikke vil være noe problem da Lenke til kommentar
john_craz Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Det er definnitivt magnetfeltet fra suben. Jeg kan garantere deg det. Ta skjermen BORT fra suben. Helst ca 1 meter og spill så høyt du vil, er 99,9% sikker på at det ikke vil være noe problem da Sikker?? Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) 1,5cm er jo ikke tykke saken. Jeg har 2stk Laney CC12 12" topphøyttalere stående ca en halvmeter fra skjermen (CRT skjerm) og det fungerer fint (subbene står lenger unna). Toppene er ikke skjermet. Oppstår flimringen bare nå du spiller musikk? Hadde samme problem før (flimmer KUN under musikkspilling), og skjermen reagerte merkelig nok bare på de frekvensene topphøyttalerene spilte. Jeg gikk til innkjøp av en triniton skjerm (som har såkalt "støttetråder"), og nå er problemet nesten helt borte. ot: hvilken 18" har du? Selv har jeg en Cerwin Vega XL18 (18") og en XL 15 (15") Endret 8. desember 2004 av DJ-JK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå