MrLuni Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Eg har 5gb som kapasitet på C stasjonen, men det står at det er bare 407mb ledig. Edit: Sletta "$NtUninstall$" filer som tok opp 400mb. Eg kan bare finne til sammen 3gb som er på C: men sjulte og viste filer. Ka kan det vare som tar opp plass? Edit: Sletta "$NtUninstall$" filer som tok opp 400mb. Endret 8. desember 2004 av luni Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Har du en Pagefile på c-disken? I så fall, flytt denne til en annen partisjon. Det kan frigjøre en god del... Har du hibernate-funksjon på maskinen din? Skru av denne. Det kan frigjøre mer plass. Har du tømt søplekassen? Tømt cache? Cookies? Kirikiri Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hvis du har Norton programmer inne, sjekk om du har «Norton Protected Recycle Bin» - isåfall kan du velge «Purge All» ve då høyreklikke på søppelbøtta. Det burde hjelpe. Hva med System Restore og Hibernate som kirikiri nevner..? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Hibernate funksjon ? Finner det hen da? Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hibernate funksjon ? Finner det hen da? luni, hvis jeg ikke tar feil er hibernate de samme som dvalemodus. kontrollpanel>strømalternativer>dvalemodus. lykke til: gaggen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå