posse Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Heisann! Det hele begynnte med at PCen låste seg i NFSU2 Trykket pcen av på powerknappen og prøvde å starte den.. ikke f*** om den startet.. nappet ut strømkontakten å prøvde på nytt.. da funket det Rett etter at jeg kom inn i windows poppet PC alert opp og viste følgende på +12V Det ejg vet er at det skal være en 12V kontakt inn på HK som skal gi CPU strøm. Denne har jeg ikke på min PSU.. MÅ jeg ha den?! Har også problemer med artifacts i begynnelsen av boot men som forsvinner når jeg kommer til velkommst skjermen... Hva kan disse feilene bety? For liten psu? Spec: MSI K7N2 Delta ILSR AMD Athlon XP 2500+ Twinmos DDR Pc 2700 512 Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 ja den må du ha ellers oppstår slike merkelige problemer som du har nå, .Har du multimeter så kan du måle 12v rett på molexkontakten /drevkontakten gul+sort for å dobbelsjekke Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hadde den vært 0,74 V hadde du nok ikke sett en dritt på skjermen Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Er vel 10,74 det står? (Se litt ekstra nøye på den grafen og, den viser over 10) Lenke til kommentar
posse Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 det står 10.74.. Med multimeter målte jeg ca 11V ... Har dere forslag til ny PSU da? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Er meget fornøyd med den jeg har http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?UGID=5007&GID=5000 Lenke til kommentar
posse Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Den store kontakten som går inn på HK. Der er den gule ledningen (kontakten) blitt brun/sort.. hva kan dette tyde på!? Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Hvilket merke power har du? En svidd kontakt kan være litt forskjellig, overbelastning, kortsluttning, eller rett og slett en meget dårlig kabel. Lenke til kommentar
posse Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Det er ett adapter som fulgte med kabinettet.. Den kontakten skal innpå HK og gir vidre lys til et display i fronten. (Den store kontakten fra PSU kobles på adaptret) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå