Crisko Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Vet ikke helt om dette er riktig sted å poste dette, men fant ikke noe mer passende. Har en mappe som står at er tom, jeg får ikke tilgang til å slette den, bytte navn, åpne den eller noe sånt noe. Får av og til beskjed om at jeg ikke kan slette filer/mapper, men en restart pleier å fikse det. Litt anderledes denne gangen da, vet ikke om det hjelper noe, men en kort beskrivelse av hva som skjedde. - Skulle gjøre noen oppdateringer på klienten for et spill, men det surra seg til så tok en uninstall/reinstall - Skulle lagre en mappe fra den gamle spill folderen, så kopierte denne til C: - Etter at jeg installerte spillet igjen kopierte jeg folderen til spillmappa, det var ikke opprettet en mappe med samme navn der. - Kjører spillet, det funker greit, men når jeg skal forandre på noen instillnger får jeg beskjed om at "could not create directory" Det er da folderen med disse instillingen jeg kopierte inn i spillmappa. - Prøver så å slette mappa/avinstallere spillet/re start o.s.v. - Mappa står som skrivebeskyttet, men kan jo vanligvis slette mapper som står som det alikell. Noen som har noen tips om hva jeg kan gjøre for å få fjernet denne mappa? Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Ligger denne mappen i en annen mappe. I så fall kan du prøve å slette den mappen som denne mappen ligger i. Hvis det ikke går så formater hardisken på ny. Lenke til kommentar
Legion Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 boot i safemode og prøv å slett du sier at katalogen er skrivebeskyttet, hva skjer når du prøver å endre dette? å formatere disken er et tullesvar. man starter ikke et pusslespill fra nytt av når man står fast underveis. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Crisko, jeg har god erfaring med " RegSeeker ". går inn på " søk i registeret " og kryss av alle felter med HKey og " ta sikkerhetskopi " skriv inn navn på den folder og slett alt som kommer opp. RegSeeker ( freeware ) finner du her: http://www.hoverdesk.net/freeware.htm lykke til: gaggen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå