Bogan Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 joda hun gjør jo det. Å si nei til et siste nyp er uaktuellt jeg er for svak.. Selv om det gjør vondt værre i det hele... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hvorfor kjempe for noe som ikke er verdt det? Hvorfor utsette deg selv for dette? Det kommer allitd til å være usikkerhet, ting kommer aldri til å bli som før. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Min kommentar til hele denne tråden: Lenke til kommentar
knutby Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 @Bogan, det virker som du fortjente det... Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Joda mulig jeg fortjente en "straff" men ikke på den måten... Hehehe sykt er det hele. Det som skuffer meg mest er hvordan 19 åringer faktisk oppfører seg, gir seg ut for å være så jævla voksene, men når allt kommer til allt er de fortsatt barn... Det som skremmer meg er påvirkningen det har på meg.. Som dilter etter og naivt lar/lot meg påvirke og utnytte.... Er en forbannelse en må ut av Er som heroin Du hater dritten men klarer ikke slutte fordi du samtidig elsker det. Som en narkoman som skal slutte; I kveld tar jeg siste skuddet Endret 9. desember 2004 av Bogan Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Virker ikke spesielt voksen du heller Lenke til kommentar
knutby Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Virker ikke spesielt voksen du heller mine tanker også.. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Kan så være det, nekter ikke for det... Blir dratt ned på hennes nivå. hehe neida... Men når det værste som kan skje mt en skjer, at hun er utro og så kommer for å be om tilgivelse og er så lei seg.. Og 2 dager senere stikker av med en han... Da er det ikke lett å tenke fornuftig... Er en utrolig vanskelig situasjon, og takle det voksent når det blir gjort noe så uvoksent mot en er ikke lett.... Endret 9. desember 2004 av Bogan Lenke til kommentar
Fasces Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Uff... fæl tråd. Sett en advarsel neste gang (tok meg også den frihet å rette tittelen): [sEX] Dameproblem; haster Da vet jeg at det ikke er noe jeg trenger å lese. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Virker ikke spesielt voksen du heller @Bogan, det virker som du fortjente det... Som dilter etter og naivt lar/lot meg påvirke og utnytte... Eg synes det er skremmende at det finnes jævler som deg som faktisk utnytter jenter på denne måten. Det er det som er skremmende skal eg si deg. Voks opp! Skammer du deg ikke over å utnytte folk på den måten? Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Nja saken har flere sider... Hvem som utnytter hvem er ikke så lett å avgjøre for andre... Jeg utnytter henne iallefall ikke Lenke til kommentar
knutby Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Men uansett Skulle likt å dyppa laksen i morgen "Masse BS om at jeg er så mye mere voksen en alle andre" - Bogan Ja vi ser jo det;) Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Kan så være det, nekter ikke for det... Blir dratt ned på hennes nivå. hehe neida...Men når det værste som kan skje mt en skjer, at hun er utro og så kommer for å be om tilgivelse og er så lei seg.. Og 2 dager senere stikker av med en han... Da er det ikke lett å tenke fornuftig... Er en utrolig vanskelig situasjon, og takle det voksent når det blir gjort noe så uvoksent mot en er ikke lett.... Utro mot deg? Hun kan jo knulle gud og hver mann hun nå.. Hun er jo ikke sammen med deg lengre.. Virker som om du febrilsk prøver å holde på noe som ikke den andre parten er interessert i å holde på sammen med deg... Legg fra deg det du prøver å holde på og ta deg en tur på byen Endret 9. desember 2004 av Andreasfe Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Det skjedde før hun gjorde det slutt. hun var utro og stakk av med han etter jeg hadde tilgitt.. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Det skjedde før hun gjorde det slutt. hun var utro og stakk av med han etter jeg hadde tilgitt.. Kan ikke få understreket det nok. Get over it! dama er ikke god Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Virker som ingen av dere fortjener hverandre... ergo: get over it! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Det virker som dere 2 er ganske like så sånn sett. Umodne begge 2 og det har ingenting med alderen å gjøre. Jaja Like barn eller verst helt til de blir forbanna på hverandre? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 JESS! Enda en slik tråd. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 Så aggresive dere er da? haha Jaja koselig med meningene deres Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå