Bogan Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) HAr et problem her nå og er desperat etter tips.. Dama som jeg har vært sammen med 1 år har gjort det slutt for 6 uker siden.. HAr hatt litt kontakt men noen ganger hater hun meg og andreliker hun meg litt... Hun sier hun ikke liker meg men skal til meg i morgen... Noen tips for å få henne tilbake? har prøvd før men ikke noe virker... Kom med bra tips til en desperat stakkar Endret 10. desember 2004 av Bogan Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) bare drit i henne. virker kanskje vanskelig nå, men jeg har vært i en lik situasjon. i en slik situasjon blir det blir slutt før eller senere alikevel, og du ønsker uansett ikke at forholdet skal eksistere på hennes nåde. Endret 8. desember 2004 av invictus Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Gjort er gjort og spist er spist. Det funker som regel dårlig med on/off forhold, og hvis dama i tillegg er lunken til deg av og til så tror jeg ikke det er noe du fikser på 123. Hvorfor og hvordan gjorde du det slutt? Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Takker for raske svar Og er helt enig det dere sier, men dog... Må bare men vet ikke hvordan Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Vel, litt bakgrunnsinfo er kanskje en god idè hvis du vil ha tips Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Var det DU som gjorde det slutt? isåfall kan du se bort i fra mitt innlegg Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Vel vi har vært sammen ca 1 år... Vært en del kranglig, jeg har gjort dumme ting... Så begynnte hun med en annen bak min rygg og før jeg visste ordet av det var de sammen... Hun har vært i tvil, mye frem og tilbake.... Men hun sier hun er ferdig med meg og har det bra i det nye forholdet, selv om hun lå med meg på fredag... Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Hun sier vi ikke passer sammen osv.. derfor hun gjorde det slutt... eller rettere sagt Hoppet til noe annet Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Dama som jeg har vært sammen med 1 år har gjort det slutt for 6 uker siden.. Var det DU som gjorde det slutt? isåfall kan du se bort i fra mitt innlegg Vel, står jo her at det var dama som gjorde det slutt. Noe å lure på? Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Umm, hvor gamle er dere egentlig? Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg er 21 hun 19 har erfart at selv 19 åringer oppfører seg som fjortisser:P Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Men uansett Skulle likt å dyppa laksen i morgen Lenke til kommentar
Inc Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Jeg er 21 hun 19 har erfart at selv 19 åringer oppfører seg som fjortisser:P Jess! i den aldern av en eller annen merkelig grunner er damer særldeles ustabile i den alderen, spør du meg. Har vært i lignende situasjon og det hele ente med at vi gikk vær vår vei. Jeg tror du helst bør komme deg over hu og på nye veier. er redd for at hvis du satser på henner mer, kan du risikere å blir mer såret. men det er du som sitter på hele historien... Edit: Men uansett Skulle likt å dyppa laksen i morgen Jammen det vil du også føle dagen etterpå og alle andre dager. get over it og over på nytt! Endret 8. desember 2004 av regga Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Er helt klar over at jeg ikke burde fortsette men klarer ikke.... Uansett hadde det vært krem dè la crem å få henne i sengen... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Er det fitta hennes eller henne du vil ha tilbake? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Er det fitta hennes eller henne du vil ha tilbake? Skulle til å si det samme. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Si det.... Er jo henne... Men hadde ikke vært å forakte det andre heller.. Neida men seriøst hun er helt idiot nå.. Men vil ha henne sånn hun var før tilbake Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Dere kan jo bli "fucking" good friends Som senere blir til noe... Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Jepp tenkt på det selv men hvordan få til det?? Hun sier hun ikke vil noe som helst, men jeg skal prøve å "lure" henne Lenke til kommentar
Inc Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 hehe... dere tenker ikke på at det hun som lurer deg... og alle andre for den saks skyld. Tenk deg om da, hun får i pose og sekk mens du må krype til korset hver gang.. jeje, det er derfor de kaller det luremus . Jada, jeg vet det er vanskelig å si nei til et siste nypp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå