celebos Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 vurderer å kjøpe meg xbox live kit, men må kjøpe meg et spill som støtter xblive i samme slengen. jeg har prøvd nfsu2 live men det har jeg runna på data så da gidder jeg ikke kjøpe det på xbox også. hvilke spill anbefalles?(skrives det sånn? ) Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 vurderer å kjøpe meg xbox live kit, men må kjøpe meg et spill som støtter xblive i samme slengen. jeg har prøvd nfsu2 live men det har jeg runna på data så da gidder jeg ikke kjøpe det på xbox også. hvilke spill anbefalles?(skrives det sånn? ) Halo 2 PGR 2 RC 2 Crimson Skies Ghost Recon Rainbow 6 spillene "anbefalles" skrives anbefales Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Hvis du har tenkt å kjøpe deg Xbox LIVE kit, og i tilegg skal kjøpe deg et spill som det er LIVE muligheter på, ville jeg kjøpt denne pakken. Da får du med Halo 2, som er ekstremt bra på LIVE og en Stk. Xbox LIVE kit Gå for den du Endret 9. desember 2004 av TheWiz Lenke til kommentar
roolf Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Som nevnt over, det er Halo2 som gjelder på Live nå for tiden. Lenke til kommentar
Ontrax Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Halo 2 og Burnout 3 er definitivt de beste spillene på Xbox-Live! Lenke til kommentar
celebos Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 er ikke så veldig fan av skytespill på console, er så vanskelig å sikte uten mus, har ikke prøvd halo 2 enda da. vurderer kanskje å kjøpe burnout3 for det har en kompis og da kan vi vel spille sammen? Lenke til kommentar
Dizk Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 det er ikkje eg heller men halo er bra .. dere kan spille sammen ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå