Gå til innhold

Forslag til brukerne av ok.no

Anbefalte innlegg

Jeg legger merke til at mange her bestandig klager på at gutta på ok.no ikke kommer ut med nok artikler og tester. Hvor blir det av prosjekt OX mases det om hele tida, og ingen ser ut til å forstå at de som driver dette stedet gjør det gratis. I tillegg har de famile og jobb, eller går på skole og har eksamen nå. Jeg anbefaler alle der ute til å joine ok.no og begynne å skrive for dem. Jeg er sikker på at dere kan bruke tida dere bruker til klaginga, til å jobbe for ok.no i stedet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-06-02 19:09, Corleone skrev:

Jeg anbefaler alle der ute til å joine ok.no og begynne å skrive for dem. Jeg er sikker på at dere kan bruke tida dere bruker til klaginga, til å jobbe for ok.no i stedet.

Som en av moderatoren sa så er det ikke akutuelt. For og holde et bra nivå på artikkelene vil de skrive selv. Ganske forslålig. Vis andre skriver så hvet det ikke om vedkommene har skrevet det selv. Når man snakker om OX towere kan jeg forstå folk. Det proskjektet har vert lenge men som du sa at de også andre ting og tenke på.

Lenke til kommentar

Joda, vi tar gjerne imot nye medarbeidere. Kravene er at man er mer enn normalt god på data og overklokking, har peiling på å skrive og har litt tid til overs. Vi har ikke større skrivepress enn en publiserbar artikkel i måneden for hver tester.

De av dere som er interessert kan skrive en test/guide/artikkel og sende den til [email protected] sammen med litt info om dere sjøl, så skal jeg se på det. Vi trenger alltid flere medarbeidere for å bli større og bedre.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-05 02:46, CannoliBoy skrev:

Joda, vi tar gjerne imot nye medarbeidere. Kravene er at man er mer enn normalt god på data og overklokking, har peiling på å skrive og har litt tid til overs. Vi har ikke større skrivepress enn en publiserbar artikkel i måneden for hver tester.

De av dere som er interessert kan skrive en test/guide/artikkel og sende den til [email protected] sammen med litt info om dere sjøl, så skal jeg se på det. Vi trenger alltid flere medarbeidere for å bli større og bedre.

ok. gir meg da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...